6: alker ozel bolum

131 5 3
                                    

Altay başında ki küçük sargı ile ev de boş boş koltuğunda uzanıyordu. Sonra kapı çaldı ve gidip kapıyı açtı. Kerem gelmişti.

"Hoş geldin Kerem."

"Hoş buldum Altay."

"Gel, geç içeri."

Kerem ayakkabılarını çıkartıp içeri geçti. İkisi koltuğa oturdu. Sonra Kerem ayağa kalkıp Altay'ın başına doğru eğildi.

"Pansumanını yeniledin mi?"

"Hayır."

"Dur bakalım o zaman burada."

Gidip ilk yardım çantasını alıp getirdi. Kucağına çıktı, ayaktaydı oturmadı yani. Sonra gerekli malzemeleri çıkardı. Kafasındaki pansumanı çıkardı. İlk başta pamukla ve alkolle temizledi yarayı. Sonra biraz temiz pamuğa alkol döktü ve kafasına bastırdı. Altay inledi. Kerem, dudaklarını ısırıp işine devam etti. Yara bantları ile tutturdu pamuğu sonra çöpleri çöpe attı. İlk yardım çantasında geri yerine koydu. Elini yıkayıp tekrar geldi.

"Kerem kafama bir bakar mısın? Acıyor da."

Kerem eski pozisyonunu alıp Altay'ın kafasına baktı.

"Bir şey yo-"

Altay Kerem'in belinden tutup hızla kucağına çekti. Kerem çığlık gibi, inledi.

"Altay.."

"Kerem."

Kerem duruşunu düzeltti ve ellerini Altay'ın omuzuna koydu.

"Kerem, seni seviyorum.."

"Altay, ben de sen-"

Zil çaldığı için Kerem gidip kapıyı açtı. Dusan, Edin, Neymar, Mbappe ve Altay'ın ablası gelmişti.

"Helloo biz geldik!"

Mbappe Neymar'a göz devirip ensesine vurdu. Hepsi içeri geçip oturdu.

"Altay, ablacım nasılsın?"

"İyiyim abla Allah'a şükür, sen nasılsın?"

"İyiyim ben de canım. Annemle babamın selamı var bu arada."

"Aleyküm selam, onlar niye gelmedi?"

"Daha sonra gideriz biz dediler."

Altay yandan gülümsedi. Sonra ikidebir karnını tutan Dusan'a baktı Altay.

"Hayırdır Dusan, karnın falan mı ağrıyor? İkidebir karnını tutuyorsunda."

Dusan ellerini karnından çekip Altay'a baktı.

"Şey..."

"Ablamdançekiniyorsun? Ah o hiç bir şey demez, merak etme sen."

Dusan Edin'in elini tuttu.

"Ben hamileyim."

Altay kaşlarını çattı.

"Nasıl... Edin? Sevgilin..."

"Ayrılmak istiyorum, psikopat karı bırakmıyor ki! Şimdi genç, hayatı solmasın diye polise falan da şikayet etmiyorum ama yeter ya! Yeter. Allah Allah."

"Hayırlı olsun canım."

"Saol Betül abla."

Betül ablası, başıyla onayladı onu.

"Altay'ım ben kalkıyorum."

"Ah neden abla?"

"Alperen bey bir yere gideceğimizi söyledi, ayrıca Aybars evde."

"Abime hâlâ abi demeye alışamadın. Neyse Aybars'ımı benim yerime öp abla! Görüşürüz hadi dikkat et kendine."

...

Valla baktığımda ablasinin adı Betül, abisinin adı alperendi. Bide yigeninin adı Aybars diye biliyorum

GOAT tutulması - RonessiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin