Dusan'dan.
Sabah yine erken kalkmıştım. Bizimkiler muhtemelen hâlâ uyuyor olmalılar. Canım çok sıkılıyor ya! Lionel'in buraya geldiğini fark ettim.
"Günaydın Lionel."
"Günaydın Dusan."
"Lionel ben biraz dışarı çıkacağım. Ama tek çıkacağım. Lütfen itiraz etmeyin tek gitmek istiyorum."
"Tamam ama bak aradığımızda aç. Bir de bir şeyler atıştırmayı unutma."
"Tamam tamam."
Üstüme pijama giymemiştim, gri eşofman ve siyah Fenerbahçe'li sweatshirt vardı. Askılıktan ceketimi alıp giyindim. Ayakkabılarımıda giyindim. Gerekli bir kaç şeyi de aldıktan sonra Lionel'e öpücük yollayıp çıktım.
..
Ellerim cebimde dolaşıyordum. Edin'i ve Amra'yı gördüm. Ama niye sinirlendim ki? Sonuçta dünya yuvarlak, her yerde karşılaşabilme ihtimalimiz var. Ama sanki bu tesadüflerde biraz fazla oldu ya. Bozuntuya vermeden yanlarından geçip gidecektim ki Edin'in sesini işitti kulaklarım.
"Ooo Dusan beylerde buradaymış."
Edin'e döndüm ve ağacın yanına gidip sırtımı ağaca yasladım.
"Evet buradayım. Ne olmuş?"
"Bir şey olmadı. Nasılsın iyi misin?"
"Ciddi ciddi sormadığına eminim o yüzden sana cevap vermeyi düşünmüyorum."
Yanıma geldi ve yanağımı okşadı.
"Neden ciddi sormayayım ki? Nasılsın, cevap alamadım?"
"Kötüyüm Edin tamam mı? Rahatladı mı bir yerlerin?"
Yanağımda ki elini ittirdim. Sonra Amra'da geldi.
"Ne oldu neden kötüsün Dusan? Aaa doğru ya- neyse vazgeçtim demiyeceğim."
"Amra sal beni lütfen. Hava almaya çıktım sizinle uğraşmaya değil. Lionel'e haber verirsem hepinizi gebertebilir bunu biliyorsunuz değil mi? Size çok sinirli. Fakat Edin'i sevdiğimden ve sizin güzel ilişkinize kıyamadığım için tutuyorum kendimi, yapma diyorum. Bir laf söylesem, abartarakta söyleyebilirim orası ayrı Lionel uçarak gelir buraya."
"Beni mi seviyorsun Dusan?"
Dolu gözlerimi yukarı çıkardım. Sonra geri ona döndüm.
"Aptalsın Edin."
Göz yaşımı sildim, fakat tam gidecekken Edin kolumdan tutup kendine çekti. Ellerimi omuzuna koydum.
"Amra bizi biraz yalnız bırakır mısın?"
"Tamam hayatım ben eve geçiyorum."
Göz devirdim. Gözünün önünde aldatıyor onu. Ne kadar salak bir kadın bu cidden? Enayi diye buna denir. Amra gidince Edin tekrar bana döndü.
"Söyle Edin ne var?"
"Özledim seni."
"Eşin var senin! Evlisin sen! Gerizekalı bir o, bir ben! Karar vereceksin! Ya o, ya ben. Bırak şimdi bileğimi de gideyim Edin hadi zorlama beni."
Kimse yoktu burada, yalnızdık iki bina arasında çıkmaz bir sokakta. Çıkışı işe bir ağaç kapatıyordu.
"Gitme Dusan, hasretimi gidereyim biraz. Seveyim birazcık seni, n'olursun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOAT tutulması - Ronessi
Fanficayni mahallede yasayan fakat birbirlerine dusman olan iki goat