Dusan, kızını almış ve arkadaşı ile buluşacağı kafeye gidiyordu tabii ki de onu takip eden Edin'den habersiz bir şekilde.
Dusan, kızı ağlamaya başlayınca durdurdu bebek arabasını. Bebek arabasının bebek arabası kapağını açtı ve kızının yanağını okşadı.
"Güzel kızım ne oldu?"
Diyip kızını kucağına aldı ve ayağı ile bebek arabasının kayıp gitmemesi için kitledi. Arkasına dönüp baktığında Edin hızlıca herhangi bir arabanın arkasına saklanmıştı, Dusan'da onu görmemişti. Dusan kızını arabaya koyduktan sonra tekrar yoluna devam etti.
Mekana geldiğinde Cenk çoktan gelmişti bile.
"Kusura bakma Cenk kızım ağladığı için yolda, geç kaldım."
"Sorun yok Dusan."
...
İlerleyeb zamanlarda mekanda tek tük kişiler kalmıştı, onlardan biride Edin'di. Dusan, ayağa kalktığında Cenk'te kalktı. Birbirlerine sarıldılar. Cenk, Dusan'ın yüzünü elleri arasına aldı ve Dusan'da ellerini onun beline koydu. Dusan gözlerini kapatmıştı, Cenk ona yavaş yavaş yaklaşırken az sonra olacaklardan habersizdi. Edin bir sinirle oturduğu yerden kalkıp Cenk'e yumruk attı. Cenk acı ile yere düştü. Edin onu yumruklarken Dusan'da onun kolundan tutup kendine çekmişti.
"DZEKO SEN NE YAPTIĞININ FARKINDA MISIN!?"
"Farkındayım Tadic. Seni öpüyordu, kızımın babasını!"
Tadic sinirle güldü.
"Hah! Kızımın babasıymış, kıçımın kenarı seni. Ulan eğer kızını ve beni bu kadar seviyorsan onca sene niye aramadın lan!? Orospu çocuğu! Niye aramadın! HA NİYE ARAMADIN? SORU SORUYORUM!"
"Cesaret edemedim Tadic..."
"Cesaretin olmadan ne yapacaksın ki? Hayatımda tanıdığım en korkak adamsın."
"Tadic, yapma... Beni seninle sınama..."
"Ben sana demedim mi Edin Dzeko? O kadın ile beraber olmazsan kızımında benimde yüzümü göremezsin diye. Ayrıca... Dünyanın ekseni kaydı Dzeko! 12 santim yerinden oynadı, sen bana 1 santim bile yaklaşmadın?"
"Sen böyle yaptıkça acı çekiyorum ama ben..."
"En büyük felaketler senin başına gelmiş değil mi? En büyük acıları sen çekmişsin. Ben hiç bir bok bilmiyorum ki! Acı nedir bilmem, yalnızlık nedir bilmem..."
Gözleri dolan Dusan'a sarıldı Edin. Dusan ise onu omuzlarından ittirdi ve kızı Valeria'nın pusetini bebek arabasına yerleştirip mekandan çıktı.
...
Haklisin. Cesaretin olmadan napicaksin ki? Hayatimda tanidigim en korkak adamsin. Herkese meydan okuyorsun. Ama kendi duygularindan korkuyorsun. Gecmise saplanip kalmissin. En buyuk felaketler senin basina gelmis dimi? En buyuk acilari sen cekmissin. Ben hic bir bok bilmiyorum ki. Acı nedir bilmem, yalnızlık nedir bilmem... Dunyanin ekseni kaydi Behzat. 12 santim yerinden oynadi. Sen bana 1 santim bile yaklaslamadin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOAT tutulması - Ronessi
Fanfictionayni mahallede yasayan fakat birbirlerine dusman olan iki goat