22

79 8 21
                                    

(of cok skldm zaman atlamasi)

3 sene sonra

Edin Dzeko hâlâ Fenerbahçe'de idi. Dusan ise kızını yanına almış, ülkesine Sırbistan'a gitmiş Sırp bir takıma transfer olmuştu. Yaşamını ise sosyal medyadan uzak, rahatça devam ettiriyordu.

Edin'i hâlâ tam unutmuş değildi ama kalbinden kesinlikle bir daha girmemesi adına silmişti.

Arkadaşları ile hâlâ görüşüyordu. Hatta arada buluşuyorlardıda.

Neymar, Mbappe, Ryan, Seba, Cristiano ve Messi.

Messi ile artık araları eskisi gibi değildi, araları açılmıştı.

Messi, Tadic Sırbistan'da ki ikinci senesinde Fenerbahçe'ye, Cristiano ise Beşiktaş'a transfer olmuştu.

Messi ve Cristiano hâlâ ilişkilerini sürdürüyor, eğlenceli aktiviteler yapıyorlardı.

...

Bu gün Neymar, Mbappe, Ryan, Seba, Messi, Cristiano ve Tadic buluşacaklardı.

Normalde hep onlar Sırbistan'a gelirdi, bu sefer ise Tadic İstanbul'a gidecekti. 3 yaşındaki minik kızına ve kendisine bavul hazırladı. Bir kaç günlüğüne gidiyordu o yüzden pek bir şey koymamışdı.

Messi, Cristiano, Neymar ve Mbappe'nin kaldığı, Tadic'in kendisinin İstanbul'daki evine gidecekti.

Tadic'in geçen sene sevgilisi olmuştu. Dragana Vukanac. Ama onunla bu sene anlaşmalı bir ayrılık gerçekleştirmişlerdi. Anlaşamıyorlardı çünkü. Daha doğrusu Dusan Tadic artık Dragana'dan hoşlanmadığını farketmişti.

...

Diger bolum bisi yapcam ins kizmazsiniz

GOAT tutulması - RonessiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin