(cok skldm aq 6 ay sonra işte hadi.*NOT; edin hâlâ boşanmadi.*)
Dusan'dan.
Messi, Ronaldo, Seba, Ryan, Mbappe ve Neymar ile geziyorduk. Kocaman karnım yüzünden biraz utansamda geziyordum işte. Kızım Valeria 9 aylık, artı 2 haftalıktı.
Evimin oraya yaklaştığımız sırada karnıma çok kötü sancı girmişti. Sırtımı duvara yaslayıp yere çöktüm. Sonra gözlerimi fal taşı gibi açıp Messi'ye baktım.
"Bebek geliyo..."
"E gelsin?"
"Gerizekalı hastane- ah..."
Ronaldo beni kucağına almıştı.
"Ben hemen Dusan'ı hastaneye götürürüm. Siz eşyaları alıp arkadan gelirsiniz."
Messi başını sallamıştı. Sonra arabaya bindik ve Ronaldo hızlıca sürmeye başladı.
"Edin'i arayayım mı?"
"Ara ara! Aaaahhh..."
Karnımı ovuyordum sürekli ve inlememeye özen gösteriyordum.
Ronaldo'nun tek eli telefonda, tek eli direksiyondaydı.
"Cristiano ne oldu?"
"Kızın geliyor kızın, hastaneye gidiyoruz. Dusan'da seni istiyor. Çabuk ol."
"Tamam ben geliyorum..."
Cristiano telefonu kapatmıştı. Ben Lionel'in doktors haber verdiğini umuyordum.
Hastaneye ilk biz vardık, ardımızdan Edin ve onun arkasından diğerleri gelmişti. Edin beni kucağına aldı ve sedyeye koydu beni. Hızlıca doğum haneye ilerledik.
...
Yazar'dan.
Dusan'ı doğum haneye aldılar. Hemşire konuştu.
"Bebeğin diğer ebeveyni buradaysa yanına alabiliriz."
Edin elini kaldırdı.
"Gelin hazırlayalım sizi."
Edin'i hazırladıklarından sonra Dusan'ın yanına aldılar.
Uyuşturdukları için Dusan hiç bir şey hissetmeyecekti ama uyanık olacaktı. Edin yere hafif çömelip Dusan'ın elinden tuttu.
"Sakin ol tamam mı? Sakın korkma... Hiç bir şey hissetmeyeceksin."
Edin, Dusan'ın alnındaki terleri sildi.
"Sen niye buradasın? Lionel yok mu?"
"Bebeğin babası benim Dusan, Lionel değil."
Fısıldayarak konuşuyorduk ki doktorun dikkati dağılmasın.
"Eyvah."
Dusan kalkmaya yeltendiğinde Edin onu durdurdu.
"Bir şey mi oldu kızıma?"
Doktorlar cevap vermiyor, oradan oraya koşuşturuyordu. Dusan'da uyuşturulmasına rağmen acı çekiyor gibi gözüküyordu.
"Sakin olun, her şeyi düzelteceğiz..."
Doktorlar dikkatlice işine devam ediyordu. Doktor oh dediğinde Dusan'ın da içi rahatlamıştı.
...
Bir süre sonra Edin'i çıkarttılar ve ameliyata devam ettiler.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOAT tutulması - Ronessi
Fanfictionayni mahallede yasayan fakat birbirlerine dusman olan iki goat