25

88 11 27
                                    

Messi'den.

Eve geçmiştik. Dusan çok sıkıntılı görünüyordu. Knun bu hâlleri, şu an aramız açık olsada beni çok üzüyordu. Böyle durmak istemiyordum. Gidip ona sıkıca sarılmak, Atamızın düzelmesini sağlamak istiyorum. Dusan kızını Cristiano ve benim kaldığım odaya yaptırdıktan sonra yanımıza geldi. O daha oturmamışken, ayaktayken ben ayağa kalkıp karşısına geçtim. Dusan'a kocaman, içten sıkıca sarıldım.

"İyi ol lütfen Dusan. Sıkma canını. Her şey düzelecek Allah'ın izni ile."

Dusan'da bana sarılmıştı. Dusan benden ayrılıp mutfağa gitti. Sonra Cristiano yanıma geldi.

"Bebeğim ben çıkıyorum, biraz sonra gelirim. Bir kaç işimi halledeceğimde."

Kadını kaldırarak yakasını düzeltirken konuştum.

"Ne işiymiş o Cristiano?"

Cristiano yandan gülümsedi. Bir elini belime attı ve orayı okşadı.

"Sonra öğrenirsin bebeğim."

Cristiano dudağımı öpüp kapıya ilerledi. Ayakkabısını giyip çıktı. Kendi kendime konuştum.

"Şerefsizim var ya ben bu adama köpekler gibi aşığım."

Neymar kahkaha atıp konuştu.

"Onu hepimiz biliyoruz."

Neymar'a mesaj geldi. Hemen yanıma geldi.

"Messi!"

"Ne oldu Neymar?"

"Suarez Türkiye'ye gelmiş!"

"Nasıl yani ciddi misin sen?"

O kadar mutluydum ki gözlerim parlıyordu... 3 senedir yüzünü bile görmediğim dostum, kardeşim Türkiye'ye gelmişti. Bu sevinci daha fazla içimde tutamayarak Neymar'a sarıldım. O da bana sarıldı.

"Evin adresini verdim. Buraya geliyormuş."

Dusan yanımızdan geçerken konuştu.

"Mülteci kampı oldu burasıda, gelen geçen geliyor."

Ona kırgın bir şekilde baktım. Niye böyle demişti ki şimdi? Neymar omuzumu sıktı.

"Bu gün sadece fazla sinirli. Biliyorsun, Dusan kızının bir damla göz yaşına kıyamaz. Bu gün o pisliğin çocuğu yüzünden yaralandı kızı. O yüzden şu an o sakinleşene kadar muhattap olmassak çok iyi olur. Sonra ben sizin barışacağınıza eminim."

"İnşallah."

"Cristiano nereye gitti bu arada?"

"Bilmiyorum söylemedi."

Biz koltukta oturuyorduk. Yarım saat sonra zil çalmıştı. İnşallah Cristiano gelmiştir diyerek kapıyı açtım ve evet, Cristiano gelmişti.

"Messi üstüne bir hırka giy gel. Biraz dolaşalım. Sevgilimi çok özledim."

"Bekle."

Hırkamı alıp üstüme geçirdim. Ayakkabılarımıda giydim. Biraz yürüdükten sonra heyecandan herhalde ince bir hırka aldığımı farkettim. Üşüdüğüm için titremiştim. Cristiano üstündeki kabanı çıkartıp bana giydirdi ve omuzumdan tutup kendnne çekti. Dudağına bir öpücük kondurdum.

"Cristiano sen üşüyeceksin ama."

"Senin güzelliğin benim kalbimi ısıtıyor, o yeter."

...

Bende ronessi yazabiliyomuşum dimii

GOAT tutulması - RonessiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin