31- sanırım sonunda full ronessi bölümü

90 10 13
                                    

Messi sabah yine sevgilisinin göğsünde uyanmıştı. Biraz yukarı doğru çıkıp Cristiano'nun dudağına öpücük kondurdu. Cristiano'da hemen uyanmıştı.

"Günaydın sevgilim."

"Günaydın bir tanem."

Beraber salona geçtiler. Evde kimse yoktu.

"Aaa tekiz!"

Dedi Messi. Cristiano'da başını sallamıştı. Messi mutfağa kahvaltı hazırlamaya geçmişti. Cristiano ise koltukta oturmuştu. Bir süre sonra mutfağa gitmişti. Birşeyler doğrayan sevgilisinin beline doladı kollarını. Messi gülümseyip elindeki bıçağı kesme tahtasına bıraktı ve ellerini kurulayıp Cristiano'ya döndü.

"Benim sevgilkm ne hazırlıyormuş acaba?"

"Kahvaltı."

"Çok ciddisin Lionel."

"Kes sesini, acıktım ben."

Messi, Cristiano'nun dudağına bir öpücük bırakıp kahvaltıyı hazırlamaya devam ediyordu. Cristiano oflayıp masaya oturmuştu. Messi'de kalanları masaya koyup Cristiano'nun karşısına oturmuştu.

Beraber kahvaltı etmeye başladılar. Messi, bir süre sonra karnını tutup ovarken kendini sandalyede arkaya doğru atmıştı.

"Of sistem be..."

Cristiano başını salladı.

"Eline sağlık bebeğim."

"Rica ederim hayatım her zaman."

Messi kirlileri makineye yerleştirdikten sonra Cristiano ile beraber ellerini yıkmıştı. Cristiano elini havlu ile kurularken Messi ise ellerini Cristiano'nun üstündeki Manchester United forması ile kurutuyordu.

Cristiano bir anda arkasını dönerek Messi'yi kucağına almış ve tezgaha oturtmuştu. Messi bacaklarını araladığında Cristiano'da oraya girmişti hemen. Messi, bacaklarını Cristiano'nun bine dolanmıştı. Ellerinde omuzlarına koymuştu. İlk defa birazda olsa yüksekten bakmak garip hissettirmişti tabii.

"Öpeyim mi?"

Messi başını salladığında Cristiano, sevgilisinin dudaklarına kapanmıştı.

...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GOAT tutulması - RonessiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin