Önceki bölümde bebek arabasında puset fln demiştim de ben Valeria'nın üç yaşında olduğunu unuttum... Değiştirmeyede üşendim, normal bebek arabası olsun.
...
Dusan eve gelene kadır sabır çekip duruyordu.
"Of kızım sende bebek arabasını bırak artık, 3 yaşında kocaman kız oldun!"
"Baba yürümeyi sevmiyorum. Ayrıca o adam kimdi? Geçen günlerde yine konuşmuştunuz."
"Kızım söylersem rahatlayacak mısın?"
"Evet baba, söyle."
"Senin baban o. Rahatladın mı şimdi?"
Valeria kaşlarını çattı.
"E ben niye hiç babamı göremiyorum?"
"Sanane kızım? Büyüklerin işine karışma sen."
"Ama baba hep böyle yapıyorsun!"
"Kes sesini kızım! Sinirliyim bak canını acıtmak istemem."
Dedi anahtarla kapıyı açarken. İçeri geçtiler. Valeria hemen odaya çıkıp oyuncaklar ile oynamaya başlamıştı.
"Kylian evde miydin sen ya?"
Dedi Dusan koltuğa uzanırken. Esnemişti.
"Evet. Başka ne işim var ki? Beni bırakıp gidiyorlar zaten anca."
"Yat uyu o zaman be!"
Dedi Dusan, Kylian'ın kıçına vururken.
"Sinirli gibisin? Bir şey mi oldu?"
"Bir arkadaşım ile buluşmuştum, Cenk Tosun. Yarrabbim sen aklıma mukayyet ol... Edin beni takip etmiş. Ya onun ne haddine ya? Ben belki hayatımın aşkını bulacaktım, öpücektim ona vurdu adama ya! Ya onun ne haddine Kylian? Neymiş kızımın babasıymış... Ya sikerim senin babalığını! Orospu çocuğu!"
"Iyy pislik şizofren!"
"Ötesi ötesi!"
Zil çalmıştı. Kylian gidip kapıya baktı. Gelen Ronaldo idi. Dusan'a selam vermeden odasına çıktı.
"Artık bize selamda verilmiyor."
Dedi uykuya dalarken.
...
Messi ve Neymar yorgun argın eve gelmişti. Dusan koltukta uyuya kalmıştı.
"Bu niye burada uyuyor Kylian?"
"Geldiğinde sinirliydi, uyanınca sorarsınız anlatır... Sinirliydi biraz dertleştik, uyumuş işte."
Messi başını salladı. Odadan Ronaldo gelmişti.
"Sevgilim?"
"Efendim Cristiano?"
"Nasıl geçti günün?"
"Çok güzel geçti hayatım, fakat sen olsaydın daha iyi olabilirdi."
Dusan bir anda çığlık atarak uyanmıştı. Messi hemen Dusan'ın yanına gelip diz çöktü. Saçlarını arkaya attı. Derin derin nefes alıyordu.
"Kylian rica edersem bir su?"
Hemen getirmişti. Dusan'da suyu hemen içip yere bıraktı.
"Ne oldu Dusan?"
"O pislik karı var ya... Gözümün önünde kızımı öldürüyordu... Messi iyi değilim ben."
Messi, Dusan'ın korkudan tir tir titreyen bedenine sarıldı.
"Tamam korkma geçti..."
...
😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOAT tutulması - Ronessi
Fanfictionayni mahallede yasayan fakat birbirlerine dusman olan iki goat