Bellingham, Ronaldo, Modric, Ramos, Gavi, Pedri, Messi ve Lewandowski beraber belirledikleri halı sahaya geldiler. Gruplar kendi taraflarına ayrıldılar. Pedri konuştu.
"Messi sen geç lan kaleye."
"Ben niye geçiyorum amk? Benim boyum kısa, hormon iğnesi vurulmuş insanım ben. Lewandowski geçsin, hem onun boyu daha çok uzun."
"Aynen abi sen geç."
Lewa göz devirip kaleye geçti ve elleri ile boynunu kütletip ısınmaya başladı. Ronaldolar anlaşmaya başladı. Ramos konuştu.
"Ronaldo sen geçiyon kaleye"
"Tmm abi eyv"
Ronaldo kaleye geçip ısınmaya başladı. Herkes ısınınca maç başladı. İlk yarı 0-0 bitmişti. Herkes yere oturup kana kana su içmeye başlamıştı. Ronaldo ayakta olan Messi'nin yanına gitti.
"Naber? Tüm arkadaşların gitti mi Fener'e?"
"Cristiano siktir git ya."
"Ooo abimiz sinirlenmiş."
Messi içtiği su şişesini Ronaldo'ya fırlattı.
"Lionel! Hayırdır sen?"
Ronaldo Messi'yi omuzlarından itip yere düşürdü. Tam kalkacakken Ronaldo onun üstüne çıktı. Kimse onların arasına girmek istemediği için herkes oradan kaçtı.
"Cristiano haddini aşıyorsun."
"Sen de öyle Lionel."
Messi'nin alnına bir damla kan geldi. Muhtemelen fırlattığı şişenin kapağı denk gelmişti Ronaldo'ya.
"Cristiano kaşın kanıyor!"
Hemen Ronaldo'yu oturur pozisyona getirdi. Sonra hemen çantasından ıslak mendil ve yara bandı çıkarttı. Kanayan yeri ıslak mendil ile güzelce temizledi. Sonra bir tane yara bandı yapıştırdı.
"Elimden anca bu kadar geliyor. Özür dilerim."
Alnına damlayan kanı sildi Lionel.
"Sorun değil."
Diyip kucağında dizlerinin üstüne çökmüş olan Messi'yi iyice kucağına çekti ve oturttu. Ellerini omuzuna koydu, Messi'de öyle. Birbirlerini dikkatle izliyorlardı.
"Cristiano..."
"Hm?"
Messi dudaklarını ısırdı. Ronaldo Messi'ye biraz daha yaklaştı. Ronaldo Messi'nin dudağını uzunca öptü. Sonra ayağa kalktı. Çantasını aldı, çıktı ve gitti...
...
NasillBir de benim yeni fic yazma sevdasi şaka mıı??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOAT tutulması - Ronessi
Hayran Kurguayni mahallede yasayan fakat birbirlerine dusman olan iki goat