Herkese merhabaaaa yeni bir bölüm daha iyi okumalar .. 🫰
Bir çift göze aşık olursun , sonra bütün gözlere gör.
( cemal sürreya )
O günün ardından bende kalan güzel bir soğuk algınlığıydı ve üstüne birde Mert'in bugün fundaya hisselerini söylemek istediği gündü hepsi birleşince güzel bir gün olmuyordu açıkçası romantik bir yemek hazırlayacaktık bizim evde daha doğrusu ben hazırlayacaktım , Mert ve funda ile gelip hazıra konacaktı.Ömer bugün gelmediği için Edmir hocayı bugünlük ben asiste edecektim , Christan hoca'nın ameliyattı yoktu çünkü dolabımdaki selpak paketini cebime koyup diğer cebime de pastilimi aldım dolabı kitleyip ezbere bildiğim artık odanın önüne geldim , kapıyı tıklatıp içeri girdim .
Edmir hoca karşımda kanepede önlükleri ile uzanıyordu alışmıştım bu hallerine evine doğru dürüst gitmediğini duymuştum, dedikodu yapan bir kaç asistandan.
Arada otelde kalıyormuş ama genelde onu gece nöbetlerinde bahçede ya da odasında uyurken görüyordum , Merve'den fazla uzaklaşamıyordu bir iki hafta içinde Merve'ye celestone iğne başlanacaktı tabi o zamana kadar Merve bu mücadeleye devam edebilirse .
Kolumdaki saatte baktım 08:30 ' du kontrollere hastası gelecekti yoğun bir programı vardı , yanına ilerleyip omzuna dokunup bir kaç defa vurdum " Hocam ! Uyanmanız gerekli" uyanmayınca tekrar bu sefer daha sert bir şekilde vurdum. " Edmir hocam kalksanız mı artık " gözlerini açıp karşıya baktı ; bakışları bana doğru kaydı yüzümde durdu.
" Hocam saat 08:30 yarım saat sonra randevunuz var " kafasını tamam anlamında sallayıp oturdu, ellerini her iki yana koyup kanepenin eteklerini tuttu bir elinin avcunu başına götürüp gözlerini ovuşturdu.
" iyi misiniz hocam ? " dedim hali pekte iyi gözükmüyordu , her zaman olduğu gibi .
" Evet iyiyim bana biraz müsaade et randevu saatinde burada olurum " kalkıp odadan çıktı.
Her zaman soğuk bir insan olarak görmüştüm en azından ilk baştaki sinirli tavrı ve hareketleri yoktu .
Edmir hocada bir şeyleri sindirmeye çalışan bir insan görüyordum ve de kocaman bir karanlık boşluk sahipleniyordu tüm vücudunu , yaşaman gerekirdi bazen ama sen nasıl yaşabileceğini bilemezdin .
Düşüncesi bile aklına ilişmezdi ki anlıyorum ama benim önceki halime bürünmesinden de endişeliydim , o evreden çıkmak çok zordu bütün karanlık bütün hücrelerini nüfus ederken sessiz çığlıklar içinde hiçbir şey yapamamak sadece son noktayı beklemek .
Umarım kızı olunca bu noktayı seçmezdi ..
&&&
Öğlen olmuştu vakit çok hızlı geçmişti ama ben Edmir hocadan izin alamamıştım ve gribim git gide artıyordu , vücuduma ağırlık çöküyordu o kadar hazırlığı nasıl yapacağım bilmiyordum.
Burnumu çekerek Edmir hocanın yanına yaklaştım. " Hocam ! " elindeki dergiyi bırakıp bana baktı " Asude ! " dedi tek kaşını kaldırarak , biraz daha yanına yaklaştım tekrar burnumu çektim " Sen muayane oldun mu ? Git istersen öğleden sonra ben Sevil ile konuşurum" gerçekten çok iyi olurdu bu gözlerimi bile açamıyordum çünkü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun Öteki Yüzü
ChickLitKolumda bir sıcaklık hissettim . Beni kendi ile birlikte biri kolumdan tutup yere çekti ve üstüme kapaklandı bir şeyler söyleniyordu ,ama ben duymuyordum . Kulaklarım çınlıyordu , vurulmuştum .. acı hissetmiyordum şoka girmiştim . Birisi elleriyle...