Sevmek Acı

12 4 2
                                    


HERKESE MERHABA SEVGİLİ OKURLARIM YENİ BİR BÖLÜMLİE DAHA KARŞINIZDAYIM , BÖLÜME GEÇMEDEN ÖNCE  HEPİNİZ UMARIM İYİSİNİZDİR . BEN İYİYİM SONA YAKLAŞTIKÇA HEYECANLI VE BİR TARAFIMDA ÜZGÜN ASLINDA  SON 21 BÖLÜM SİZLERLE BU BÖLÜMLERDE ÇOK SEVİNİP ÇOK ÜZÜLECEĞİZ .  KEYİFLİ OKUMALAR. 








Ben senin yokluğunu, göklerdeki yıldızlara sordum .





Edmir'den





Gözlerim dışarda ki cama vuran rüzgarın tozundaydı , bir yanımda sevdiğim kadın vardı . Her zaman ki gibi yan yanaydık bedeni yanımdaydı , elleri sıcak olmasada istediğim gibi tutabiliyordum . Ellerinden karnına ilişti gözlerim çocuğum , umudum , son kalan ruhunun bende kalan yanı bir gün gidecekti biliyorum . 



Bir vedadan hiç bu kadar korkmamıştım , geçmişin bir anlamı kalmamıştı benim için ilk başlarda niye sakladı diye hayıflanırken şimdi niye gitmek zorunda ? defalarca sorduğum içimden tek soru 4 harf 2 heceydi niye !


O kaza olmasaydı nasıl olurduk aylar öncesine gitti düşüncelerim . Güzel bir akşam yemeği yemek istemiştik sadece en güzel elbisesini giymişti üzerine , benim en sevdiğim koku yasemin parfümünü sıkmıştı gerdanına uzanıp boynundan kokulu öptüğümü hatırlıyorum.



 Bana utanarak cilvelendiği o geceyi hatırlamak istemesem de hatırlıyordum .


'' Sevgilim küpemin eşini gördün mü '' diye o güzel topuk sesiyle salonun basamaklarını iniyordu  .


 O gün o küpenin eşini bulamamıştık ama şimdi cüzdanımdan bile çıkarmıyordum , onlara onun teni değmişti benden başkasında ait olamazdı .


'' Görmedim bebeğim , sen gelsene bir şöyle '' ellerinden tutup etrafında bir tur döndürmüştüm , o döndükçe kokusu burnuma daha da çok çalındı .


 Yaklaşıp belinden sımsıkı tutuverip kendime çektim güzel gerdanını koklayıp öptüm oradan yanaklarına ilerledi dudaklarımın çizgisi ben öptükçe kıkırtıları kulağıma çalınıyordu.


Git gide dudaklarına ilerledim , sıcacık bir öpücük kondurdum gül pembe dudaklarına bilseydim son kez olacağını bırakmazdım , biraz daha uzun uzun öperdim soluklanırdım.



Arabaya binmiştik üzerinde saatler sonra kana bulanacak süt kahvesi bir şal , bilemezdim ölüme sürdüğümü bilemezdim her şeyin son olduğunu . Son kez o gözlere bakarken kendi yansımamı göreceğimi , nefesini son kez hissedeceğimi ; son kez bir beden olacağımı bilemedim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umudun Öteki YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin