Kafa Tabanı Tümörü

66 4 0
                                    

Yeni bölüm sizlerle yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın lütfennnn..🤍🌼

Sabah hep birlikte hastaneye geldik , bugün christan Bey' in  ameliyat yaparken vereceği bir semineri vardı ve çok heyecanlıydım böyle bir semineri izleyeceğim için kafa tabanı ameliyatı yapacaktı ve bu vakayı yapan çok fazla doktor yoktu bize ilk önce konferans salonunda hastayı tanıtıp sonrasında ameliyatta geçicekti ve canlı bağlantı ile bütün detayları izleyip bir yandan da sorularımızı yanıtlıyacaktı , Allah'tan Edmir hocanın da o sırada ameliyatı yoktu rahatça izleyebilecektim vakayı selim hoca da ameliyat boyunca salonda bizim sorularımızı yönledirecekti.

Kafeteryadan sütsüz şekerli kahve ve kendime de sütlü şekersiz kahvemi alıp çıktım ,  sağdaki asansör'ün önünde durup tuşa bastım elimdeki kahvelere dikkat edip bindim asansöre aynada kendime baktım bugün lila üniformalarımı giymiştim ve saçlarımı sabah funda mısır örgüsü örmüştü çok salaş olmuştu çok beğenmiştim , onlarla öğlen 1 de konferans salonunda buluşucaktık edmir hocanın visitleri ve pansumanları bitince bende geçerdim seminere , asansör katta gelince durdum yavaşça çıktım ve edmir hocanın kapısını tıklatıp içeri girdim.

Sabah her zaman olduğu gibi Edmir hoca erken gelmişti 2 ayda öğrendiğim şeyler edmir hoca ile ilgili ;

*  Her sabah 6 da gelip odasına geçmesi mesaisi başlayana kadar .

*  Haftanın sadece 4 günü ameliyat yapması

*  Bütün hastalarının pansumanlarını kendi yapması ve elimdeki benim zevkim olmayan kahveden içmesiydi.

" Günaydın hocam ! " deyip kahvesini kahve altlığını alıp masaya koydum kahveyi de onun üstüne koyarak geri çekildim masadan

" Bugün ameliyatınız yok ve 3 hastanızın da drenleri çekilip taburcu edilecek , müsade ederseniz kafa tümörü seminirine katılmak istiyorum ."

" Tamam işlerini halletikten sonra girebilirsin" kahvesini eline alıp dudaklarına götürdü ve bir yudum aldı  kaşlarını çatıp geri kahveyi incelemeye başladı

" Bizim kafeteryanın mı bu ? "

" Evet , niye ki tadı mı kötü , olmamış mı ? "

Tekrar bir yudum aldı " Kahvesini değiştirmiş belli "  karton bardağı masanın altındaki çöpe attı geri doğruldu önlüğünün yakasını düzeltti bugün üstüne mavi bir gömlek altına da siyah bir pantolon giymiş 

" Christhan senin ona asistanlık yapmanı istiyor , bugün sabah selim ile toplantı da sordu . "

" Gerçekten mi ? " Şaşırmıştım az çok beni isteyeceğini tahmin ediyordum dün ki dansta sormuştu  , bu hafta ki edmir hocanın yoğunluğunu ama bunu direkt edmir hocaya söylemesini beklemiyordum tabiki

Kollarını bağlayıp sandalyesine geri yaslandı gözlerime baktı

" Niye şaşırdın ki dün ki dansınızdan sonra beklenilen bir hareketti , sen istemedin mi christan ' dan seni vakaya almasını dün bunun için çabalıyor gibiydin. " 

" Çabalıyor gibi miydim? "

Buna gerçekten sinirlenebilirdim.  Ne yani bir kadın olarak davette biriyle konuşmam ya da dans etmem kendimi birine yamamak için ya da çıkarlarım için mi yaptığım birşeydi benim eğlenmek ve hoş vakit geçirmek için yapmış olamaz mıydım ?

" Görünenler öyleydi , Christan bir hafta burada selimden ve benden rica etti . Senin onu asiste etmen için , üniversiteden tanırım onu arkadaşımdır ricasını kırmadım. 
O yüzden ama bende yaptığın saçmalıkları onda da yapma  sen yokken de beni Ömer asiste edecek vakaları işleyişleri anlatırsın "

Umudun Öteki YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin