3. bölüm

6K 139 34
                                    

Tam içimden öldüm heralde diyecekken birden biri beni belinden tutup kenara çekmişti.

Evet Tolga abiydi. Ben yere oturmuş az önce ne yaşadığımı anlamaya çalışırken, araba sürücüsü bir şey var mı diye arabadan inmişti.

"Pardon iyi misiniz, bir sıkıntı var mı?"

"Yokta sizde az dikkat edin." Demişti abim.

"Yola atlamasaydı kardeşim o zaman."
Diyince Asya araya girdi.

"Tamam Bora abi sus rica ediyorum, sizde sağolun bir şey yok buyrun yolunuza." Diyince adam arabasına binip gitmişti.

"İyi misin Duru bir şeyin var mı?" Dedi tereddütlü bir sesle. Açıkçası beni böyle merak etmesi garibime gitti, bir yandanda hoşuma gitmişti.

"İyiyim, biri bana su verebilir mi?"

"Ben alırım şimdi." Diyip abim almaya gitmişti.

O sıradada Tolga abi beni kaldırımın üstüne oturtmuştum.

"İyi misin bebeğim?" Demişti Asya.

Olumlu anlamda kafamı salladım.
O sıradada abim suyu getirmişti. Suyu içtikten sonra abim bir taksi çağırdı. Eve varınca odama geçip geri pijamalarımı giydim. Yatağa geçtim ve bir vakit sonra uyuya kaldım. Gece 1 civarı telefonum çalınca uyandım. Gözümdeki göz bandını açtım. Elimle masada telefonu arayıp bulduğumda ekranı yüzüme tuttum ve gözlerimi ovuşturdum.

Tolga abi mi? Bir sıkıntı mı var?

Yatağımın başındaki gece lambasını açtım daha sonra aramayı cevapladım.

Bücür
Alo Tolga abi ne oldu?

Tolga abi
Duru iyi misin?

Bücür
İyiyim bir sıkıntı mı var?

Tolga abi
Yok sadece aklım sende
kaldı iyi olup olmadığından
emin olmak istedim.

Bücür
Neden ki?

Tolga abi
Öyle işte merak edemez
miyim?

Bücür
Yok edersinde, şaşırdım
sadece.

Tolga abi
Şaşırma. Uyuyor muydun?

Bücür
Hıhı.

Tolga abi
Sesinden belli hadi
Uykuna devam et o
zaman.

Bücür
Tamam iyi geceler.

Tolga abi
Sanada.

Telefonu kapatıp telefonu geri masaya koydum. Gece lambasını kapattım ve göz bandımıda çekip uykuma devam ettim.

Sabah kalktığımda kendimi yorgun hissediyordum. Karnımı ovuştura ovuştura salona gittim.

Babam ve annemi görünca yanlarına oturdum. Annem örgü örerken babamda sabah haberlerini izliyordu.

"Günaydın babasının gülü."

"Günaydın babam."

"Abim nerde anne?"

"Odasında."

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin