Utancımdan gözlerimi kaçırdım ve önüme döndüm. Hamuru yoğurmaya başladım.
"Ee şey sen bu hamuru şekillendir ben geliyorum." Diyerek mutfaktan kaçtım ve banyoya yüzümü temizlemek için gittim.
Yüzümdeki unu sildim, mutfağa geri gittim.
"Geldimm." Dedim gülerek.
"Kalbimede böyle girsen keşke." Dedi bana bakarak.
"He?" Dedim anlamamış gibi.
"Yok bir şey."
"Ben o zaman güzel bir şarkı açıyorum." Dedim ve telefonumdan Yalın - Yeniden şarkısını açtım.
"Yenidennn, yandı tüm ışıklar yenidennn."
Tolga beni izlerken bende şarkıyı söyleyerek kurabiyeyi fırına verdim. Mutfağıda beraber temizlerken birden çarpıştık ve dudakları ilk defa dudaklarıma deydi. Gözlerim kocaman açılmıştı. Geri çekilmek istemiyordum ama bir yandan biri gelir diye korkuyordum. İkimizde birbirimize öpmek için bir karşılık vermiyordu, ama dudakları hâlâ dudaklarımın üstündeydi.
Yavaşça geri çekildim ne yapıcağımı bilemeden gözlerimi kaçırdım. Ani olmuştu, bu durum Tolga'nında hoşuna gitmiş gibiydi. Hafifçe dudağına yalayıp ısırdı.
Kalbim sanki elimde atıyordu, tek ağızım gülümsemiyor gözlerimde gülüyordu. Bu gülümsemem odaya Asya'nın girmesiyle sonlandı. Tolga ise masanın üstündeki fazlalıkları yerlerine koymaya başlamıştı.
"Ne yapıyorsunuz kaç saattir mutfakta? Yoksa öpüşüyor muydunuz?"
Tolga ses tonunu kısarak "Bölmeseydin öpüşcektik." Dedi, duymuştum ama duymamazlıktan geldim.
"Aa e şey ne alaka ya biz mutfağı topluyorduk."
"İyi toplamışsınız zaten gel hadi."
Ben cevap vermeden mutfağa abimde geldi.
Yani içeriye giren girene girmeyen kimse kalmadı.
"Tolga bizimkiler yolda kalmış konum attılar ben bi yardıma gideceğim."
"2 araba gitmediler mi?"
"Yok arabanın birini bize bıraktılar. Ben şimdi gidiyorum."
"Bende geliyim o zaman."
"Yok sen kızlarla kal."
"İyi o zaman."
"Ya şey Bora abi bende gelebilir miyimm?" Dedi Asya.
"Sıkılırsın, sıkılmazsan gel."
"Yok sıkılmam."
"İyi gel. Bana emanet Tolga sende bakarsın Duru'ya."
"Bakarım merak etme."
Bir süre sonra Asya ve abim evden gitmişti. Tek kalmak aslında biraz garip hissettirdi.
Ben odamdaydım ve yatağımda oturmuş dizi izliyordum. Kapım üç kez üst üste tıklatılmıştı. İçeriye Tolga gelince gülümsedim.
"Napıyorsun prenses?"
"Hiç dizi izliyorum."
"Müsaitsin dimi."
"Evet evet."
"O zaman biraz sohbet edelim ya." Demesiyle yatağıma oturdu.
"Olurr edelim." Dedim menmuniyetle.
"Mutfakta olan o şey..." demesiyle cümlesinin devamını getirmeden lafını böldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
RomanceYavaş yavaş arkadaşının kız kardeşine aşık olan Tolga'nin ve Duru'nun maceralarını ele alan bir kitap. İyi okumalar umarım beğenirsiniz...