Gözlerimi geri kapattım ve kafamı omzuna yasladım. Beni arabanın arka koltuğuna koydu ve kapıyı kapattı.
"Abi arabayı ben süriyim mi lütfen?"
"Öldürme bizi."
"Yok ya hadii."
"Tamam geç."
"O zaman Duru'nun yanına otur."
"Niyeymiş."
"Aa uyurken rahat bi omuza ihtiyacı olur. Hadi geç."
Sırıtıp yanıma oturdu ve eve gitmeye başladık. Bir süre sonra başım Tolga abinin omzuna düştü. Eli belimden dolanıp saçıma gitti. Yavaş yavaş saçımı okşuyordu. Daha çok kurulup Tolga abiye sarıldım. Bir elim bacağımda diğer elimde Tolga abinin belinin üstündeydi.
10-15 dakika sonra eve gelmiştik. Tolga abi beni sarsmadan uyandırdı.
"Güzelim kalksan mı artık?"
Ne az önce o bana güzelim mi dedi?
Üstelik bücür demek yerine.
Yavaş yavaş gözlerimi araladım
"Efendim" dedim uykulu bir sesle.
"Eve geldik hadi uyan." Dedi saçlarımı okşayarak.
Tolga abiye sarıldığımı görünce hemen geri çekildim.
"He tamam sağol." Dedim Gözlerimi ovuşturarak.
"Bende geliyim seninle yukarıya öyle inerim aşağıya."
"Tamam. Görüşürüz Asya." Arabadan indim ve çantamdan anahtarı çıkardım. Dış kapıyı açtım ve merdivenleri çıkmaya başladım. Arkamdan geldiğini ayakkabısının sesinden anlıyordum. Kapıyı açmaya çalışıp açamamıştım. O sırada arkamda bir nefes hissettim.
"Ben yapıyım istersen çekil." Dedi Tolga abi fısıldayarak.
Yutkunamadan kenara çekildim. Kapıyı benim için açıktan sonra topuklu ayakkabılarımı çıkardım.
"Görüşürüz o zaman." Dedim gülümseyerek.
"Görüşürüz güzellik." Dedi oda bana gülümseyerek.
Odama geçip kapımı kapattım. Kıyafetlerimi değiştirdim ve makyajımı çıkardım. Yatağa yatıp durduk yere sırıtmaya başladım.
Galiba hoşlanmaya başladım...
Sabah kalktığımda Tolga abinin sesini duydum. Hemen kalktım ve terl⁸iklerimi giyip salona gittim. Altımda siyah şort, üstümde ise siyah crop vardı.
"Günaydın fıstık." Dedi Tolga abi.
"Günaydın." Dedim sırıtarak.
"Sanada günaydın abicim." dedi abim.
"Ay seni unuttum günaydın abim. Annemle babam nerede?"
"Onlar dışarıya gezmeye gittiler." Dedi abim.
"Hmm tamam." Dedikten sonra Tolga abiyle göz göze geldim. Bana göz kırpınca sırıtıp odama kaçtım.
Asyayla dersimiz olduğu için hazırlanmaya başladım. Altıma kısa bir mavi kot şort giydim, üstüme ise beyaz bir crop. Güzel dursun diyede sırtıma lacivert kapşonsuz bi sweat attım ve kollarını boynumda bağladım. Saçımıda maşayla geçip saçımı düzelttim. Çantamında alıp salona gittim.
"Ben çıkıyorum. Dersimiz var." Dedim gülümseyerek.
"Ne zaman gelirsiniz?" Dedi abim.
"2 saate gelirim, ne oldu ki?" Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
RomantizmYavaş yavaş arkadaşının kız kardeşine aşık olan Tolga'nin ve Duru'nun maceralarını ele alan bir kitap. İyi okumalar umarım beğenirsiniz...