Tolga hafifçe gülümsedi ve elini boynuma dayayıp baş parmağıyla yavaşça yanağımı okşadı.
"Sen o zaman salona geç bize güzel bi film seç bende mutfağı toplayıp kurabiye getireyim."
"Güzel olur ama abim gelir sonra sıkıntı çıkarır."
"Bora geç gelecekmiş o yüzden rahatız."
"Tahmini saat kaçta gelirler?"
"Gece 3-4 gibi, işleri uzun sürer."
"İyi o zaman." Dedim ve ben salona, Tolga ise mutfağa geçti. Bir vakit sonra Tolga elinde tepsiyle içeriye girdi. Tepside kurabiye birer bardak portakal suyu vardı.
"Çok hamaratız maşallah, seni alan yaşadı." Dedim gülerek.
"Baya hemde ne demezsin."
Ben L koltuğun kısa kısmana yaslanıp bacaklarımı uzatmıştım. Tolga ise gelip sol tarafıma yaslanıp uzanmıştı.
Kurabiyenin birini alıp tadına baktım. "Çok güzel ya."
"Senin dudakların ve gözlerin kadar olamaz bence."
Öyle dediği zaman azımda olan kurabiye boğazımda kalmıştı. 4 kere üst üste öksürdükten sonra portakal suyundan bir yudum aldım. Konuyu değiştirmek için başka soru sordum.
"Ya film bulamadım, ben örtü alıp gelene kadar birde sen bakabilir misin filmlere?" Dedim kumandayı uzatıp.
"Olur balım, ama bak eline dikkat et tamam mı?"
"Tamamm."
Gidip odamdan ince ama bir o kadarda sıcak tutabilecek bir örtü seçtim. Geri gittikten sonra Tolga çoktan film seçmişti. Yanına yatıp üstümüze örtüyü örttüm.
"Korku filmi mi? Asla."
"Neden korkuyor musun?"
"Böyle dediğime göre korkmuyorum. Korkuyorum tabi."
"Korkma güzelim ben varım."
"Hayır ya başka bir şey izleyelim." Dememe kalmadan Tolga çoktan filmi açmıştı.
Ben hiçbir şey demeden sadece izliyordum. Bir süre sonra filmin ortalarına doğru gelmiştik. Ben korkudan resmen yüzümü örtüyle kapatmıştım. Tolga ise rahat rahat klasik komedi filmi izlermiş gibi izliyordu.
"Kapat şu filmi korkuyorum."
"Neresinden korkuyosun." Dediği zaman aniden jumpscare yemiştim.
İrkilip kafamı Tolganın boynuna gömmüştüm. O kadar hızlı nefes alıyordum ki Tolga nefesimi boynunda hissediyor olmalıydı. Tolga belimi iki taraftanda elleriyle tutuyordu.
"Kapat şunu" dedim ağlamaklı ses tonuyla.
"Sakin ol." Dedi ve durdurdu. Bende o sırada geri çekildim. Bana "Niye bu kadar korkuyorsun?" Dedi.
"Küçükken abim beni korkutmuştu o yüzden küçüklükten kalma travma gibi bir şey."
"Hmm anladım, o zaman sen korktuğun zaman gözlerini kapat."
"Ya of tamam."
Vakit geçtikçe odada ki sıcaklık uykumu getirdi. Kafam Tolga'nın omzuna gitti. Yavaş yavaş bi o kadarda korka korka Tolga'nın o kokusu beni uyutmuştu. Bir süre sonra film bitmişti.
"Hadi yatalım." Dediği zaman benim uyuduğumu fark etmişti.
Kucağına alıp beni yatağa yatırmıştı. Yatağı bıraktığı zaman gözlerimi açmadan konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
RomanceYavaş yavaş arkadaşının kız kardeşine aşık olan Tolga'nin ve Duru'nun maceralarını ele alan bir kitap. İyi okumalar umarım beğenirsiniz...