10. Bölüm

3.9K 94 21
                                    

Bahçe kapısından birden abimin çıktığını gördüm ve hemen Tolganın omuzlarından tutup suyun dibine çektim. Elimle suyun altında git diye işaret ettim.

Tolga yavaşça suyun altından yanımdan uzaklaştı ve abim bize doğru geldi.

"Abii gel hadi sendee."

"Geliyim o zaman." Dedi ve suya atladı. Suyun altından yüzerken birden ayak bileğimi sıkıp aşağıya çekmişti.

Abim benden önce çıkmıştı. Bende ondan sonra. Saçlarımı ellerimle geriye çektim.

"Napıyorsun ya ölüyordum az daha."

"Sen mi ölüceksin? Sen beni gömmeden ölmezsin." Dedi ve Tolga'nın yanına gitti.

"Ya deve güreşi mi oynasak?" Dedi Asya.

"Ayy evett." Dedim.

"Olur oynayalım." Dedi abim.

"Duru sen abimin sırtına çık bende Bora abinin, uyar mı size?" Dedi Asya abime doğru yüzerek.

"Olur." Dedim Tolgaya bakarak.

"Gel o zaman bücür." Dedi Tolga bana.

Asya abimin omzuna çıkmıştı bile. Tolga önümde ban sırtına döndü ve suyun dibine battı. Bende omuzlarına çıktım.

Tolga sadece benim duyabileceğim şekilde sesini kısmıştı. "Çok hafifsin be güzelim."

"Ben hafif değilim sen çok kaslı ve güçlüsün."

"Kaslarımı seviyorsun diye düşünüyorum."

"Sussana artık Tolga abicim."

"Tolga abicim mi? Yapma be kızım, abicim diyorsun birde."

"Kızım mı? Yapma be Tolga abicim, kızım diyorsun birde." Dedim kurduğu cümleyi tekrar ederek

"Sen beni deli ediceksin."

Hiçbir şey demedim Asyayla oyuna başlamıştık birbirimizi düşürmeye çalışıyorduk. Bir süre oynadıktan sonra havuzdan çıkmıştık. Akşam üstü çok sıkılmıştım. Bu sefer gizlice ben Tolga'nın odasına gitmiştim. Üstünde tişört yoktu altında sadece şort vardı.

"E şey selam."

"Selam selamda kim attı seni buralara."

Yatağına oturdum ve Tolgaya baktım. "Sıkıldımda ondan geldim."

"Hmm ne yapmak istiyorsun yavrum."

"Dışarı mı çıksak? Ama sadece ikimiz."

"Olur neden olmasın."

"O zaman ben aşağıya iniyorum sıkıldım falan diyorum sonra sen geliyorsun ben dışarıya çıkarıyım seni falan diyorsun. Tamam mı?"

"Kızım sen nasıl bir şeysin ya?"

"Bilmem ben nasıl bir şey mişim ya?"

"Aklımı başımdan alıyorsun. Öpmek istiyorum seni."

"Gel öp o zaman." Dedim ve Tolga yanıma gelip oturdu.

Yavaşça dudaklarıma geldi ve tam öpecekken dudağımın üstüne elimi koydum. Tolga dudaklarım yerine elimi öpmüştü. Geri çekildim ve gülümsedim.

"Bekle sen anca öpersin. Bekliyorum gel aşağıya" Dedim ve aşağıya indim.

Annemlerin yanına oturdum o sırada yanıma Tolga gelip oturdu.

"Çok sıkıldım ya."

"E kızım geleli daha yeni oldu bismillah nasıl sıkıldın." Dedi annem

"Sıkıldım işte sultanım ya."

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin