Yavaşça arkama döndüm.
Ne dicek ki acaba ya off
"Efendim?" Dedim kaşlarımı çatarak.
"Çantan." Dedi sırtırak.
"Ne olmuş çantama?" Dedim soruşturarak.
"Bende kaldı almıycak mısın?"
Bilmem alsam mııı.
"Ay pardonn unutmuşum ben onu ya."
Diyerek hafifçe koşarak yanına gittim ve çantamı aldım daha sonra gülümseyip eve gittim.Eve gelince pijamalarıma sarıldım daha sonra mutfağa gittiğimde abim geldi.
"Nerdesin sen bu saate kadar."
"Nördösön sön bö söötö kadör." Dedim teklidini yaparak.
"Bozma kızım benim sinirlerimi."
"Hıı aynen." Dedim göz devirerek.
"Nerdeydin diyorum." Dedi sinirli bir ses tonuyla.
"Sevgilimin yanındaydım canım var mı diyeceğin?" Dedim dalga geçer gibi.
"Bak beni sinir etme Duru kime diyorum."
"Ayy şaka yapmayada gelmiyor. Asyalardaydım nerde olucam." Dedim bardağa su doldurarak.
"Bak insan olunca düzgünce cevap verebiliyorsun."
Bardaktaki suyu içtikten sonra abime baktım. "Sende şaka kaldırmıyorsun napabilirim?" Dedim ve odama gittim.
Yatağıma girip uyumaya başladım. Geç yattığım için öğlen 2'de uyandım. Evde kimse yoktu. Elime telefonumu aldım ve annemi aradım. Bana bir akraba ziyaretine gittiklerini söylediler.
Kalkıp kahvaltımı yaptım ve odama gidip yatağımı topladım. Yatakta telefonda gezinirken sıkıntıdan uyuya kalmıştım. Akşam 6'da geri uyanınca evden sesler geliyordu. Üstümde beyaz kısa ince ipli bi askılı vardı, altımda ise siyah şort vardı.
Salona pijamalarla gittim ve bize Asya ve ailesi misafirleğe gelmişler. Hemen gözlerim açıldı ve Tolga abi beni görmesin diye araya saklandım. O sırada annem seslendi.
"Kızım gel bakalım Buğlem teyzelerin elini öp."
Hayy...
İçeriye yavaşça gittim. Allahtan Tolga abi ve Asya içeride değildi. Buğlem teyzenin eline öptüm ve daha sonra mutfağa koşarak gittim. Tam kapıyı açıcakken Tolga abi kapıyı açtı. Tolga abi düşmemem için belimden tuttu. Fazla yakın olduğumuz için hiçbir şey yapamamıştım. Tolga abiye bakabilmek için yavaşça kafamı kaldırdım.
"Önüne bak fıstık." Dedi gözlerime bakıp sırıtarak.
"He evet önüme bakim ben." Dedim ve Tolga abinin elini yavaşça belimden çekip mutfağa kaçtım.
Tolga abide o sırada abimin odasına gitmişti.
"Ohaa Duru kızım siz evlenin ya." Dedi gülerek.
"Abartma istersen Asyacım he, ne dersin." Dedim kaşlarımı çatarak.
"Kızımm sana asıl bombayı demedim." Dedi Asya heycanla.
"Ne oldu çabuk anlat." Dedim heycanına heycan katarak.
"Benim annem ve babam birde senin annenle baban 2 gün burda yoklarr."
"Ciddi misin, neden?"
"Yazlığa gidicez ya hani. Onlar erkenden gidip evi bi temizliyip eksikliklerini gidericekmiş sonrada biz gidiceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
RomanceYavaş yavaş arkadaşının kız kardeşine aşık olan Tolga'nin ve Duru'nun maceralarını ele alan bir kitap. İyi okumalar umarım beğenirsiniz...