27. Bölüm

1.5K 37 39
                                    

Tolgayı yavaşça dürttüm ve uyandırdım.

"Efendim aşkım." Dedi uykulu bir sesle.

"Tolga biz ne yaşadık?"

"Hatırlamıyorum ama hatırlamadığıma göre çok güzeldir."

"Ya offf."

"Boş ver, gel uyumaya devam edelim."

"Hayır."

"Of gel hadi hatırlarız sonra." Dedi ve beni kendine çekti.

Kafamı kendi göğüsüne yaslayıp sarıldı. Bir elimi Tolga'nın saçlarına bir elimide vücuduna koydum.

"Söz hatırlıcaz dimi aşkım?"

"Evet aşkım evet, uyu hadi."

Gözlerimi kapattım ve yaklaşık 1 saat kadar daha uyudum. Telefonumun çalmasıyla uyandım. Kalktım ve kenarda duran bir bol tişörtü üzerime taktım.

📱📱📱

*37 cevapsız arama.*

*52 okunmamış mesaj.*

*13 sms.*

"Oha çüş!"

Hemen önemli aramalara geri dönüş yaptım. Telefonumu kapatıp kendi bungalovuma gittim. Güzel bir duş alıp kendime geldim. Bacaklarımın üzerine basamıyordum bile. Son gündü ve 2 saat içinde çıkışımızı yapacaktık. Rahat bir şeyler giyinip eşyalarımı topladım. Dün ne yaşadık hiçbir fikrim yoktu. Bahçeye adımımı attığım an Tolgayla göz göze geldik. Tolga belli ki duş almıştı. Islak saçlarını küçük havluyla kuruluya kurluya yanıma geldi. O dar siyah kısa kollu tişörtü, o gri eşofmanı beni benden aldı.

Off o neydi öyle yaa? Resmen kas anatomisi resmen.

"Günaydınn yavrumm." Dedi Tolga sarılarak.

"Günaydın, günaydın da öğlen olmuş aşkım."

"O kadar olmuş mu?"

"Maalesef. Çıkışımızı yapmamız lazım."

"İstersen 1-2 gün daha uzatabiliriz çıkış saatini."

"Yok ya şimdi isteme var elbise almam lazım. Hem bizimkilere barıştığımızı söyleriz hem de elbise alamadım hala."

"Tamam güzelim, nasıl istersen."

"O zaman ben bavulumu alıp geleyim. Sende eşyalarını topla çıkalım."

"Tabi güzelim."

ufak gülümseyip odamdan bavulumu aldım. Eksik bir şey var mı diye etrafı da kontrol ettim ve aşağıya indim. Tolga hala eşyalarını topluyordu. Bende onu kenarda beklerken dün gece neler yaşadığımızı hatırlamaya çalıştım. Birden Tolga arkadan sarıldı.

"ne düşünüyorsun bakalım."

"Hiç sadece dün gece neler oldu onu anlamaya çalışıyordum."

"Sen hala orda mısın? Ne olduysa oldu. Sonuçta 2 hafta sonra benim oluyorsun."

"Haklısında işte hatırlasak bir sorun olmaz."

"Boş ver yavrum. E tabi illa hatırlamak istersen aynısını şuan yapabiliriz."

"Aman kalsın. Bacaklarımın ağrısından ölüyorum. Birde regl günüm yaklaştı kesin bacaklarım daha çok ağrır."

"İstersen seni hamile bırakıp regl ağrısından kurtarabilirim."

"Hee sen çok konuşuyorsun sus bakim."

"Sustur."

"Çok beklersin."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin