12. Bölüm

3.4K 85 23
                                    

Kalkıp elini tuttum. "Merhaba Açelya."

Tolgaya'da selam verdikten sonra oturduk.

"Çok değişmişsin ya eski sen nerede şimdi ki sen nerede."

"Evet biraz değiştim." Dedi Açelya. "Ama sende baya değişmişsin."

"Aynen hem ruhen hemde bedenen çok değiştim." Dedim ve ekledim. "Sizin sevgili olmanıza çok şaşırdım ama çok yakışıyorsunuz." Dedim ve bir yudum su içtim.

"Ben şaşırmadım. Çünkü eninde sonunda bir gün benim olacaktı biliyordum."

"Ne güzel."

"Sende var mı birileri?"

"Var. Demeyi çok isterdim ama maalesef yok."

"Senin gibi güzel kızı nasıl tek bırakmışlar valla şaşırdım."

"Sevdiğim vardı oda gitti. Yani sevgili istemiyorum diyebilirim. Tabi ondan başkasını istemem."

"Öldü mü yoksa?"

"Yok Allah korusun. Ama bir açıklama dahi yapmadan kandırdı sonrada gitti."

"Anladım. Ay üzüldün sende şimdi ama kusura bakma."

"Yok ben artık üzülmüyorum, halime acıyorum."

"Ya canım kıyamam sana."

Sadece yapmacık bir şekilde gülümsedim ve onlar sipariş verirken ben elime telefonumu alıp Asyaya mesaj attım.

Durucuk
Asya sen beni ara
Gel falan bir şeyler de.
Ben iyi değilim çıkmak
İstiyorum burdan.

A

syoşum
Tamam kuzum bekle.

Tam bana sen ne içiceksin diye soracakken telefonum çaldı.

"Efendim, ya ciddi misin? Geliyorum hemen." Dedim ve kapattım.

Asya çaktırmadan kafeden çıkmıştı ve arka sokağa gitmişti.

"Ya kusura bakmayın sizi çağırdım ama bir arkadaşın acil bi durumu varmışta kalkmak zorundayım. Siz çifti kumrular takılın burda." Dedim ve telefonumu alıp kafeden çıktım.

Arka sokağa doğru giderken Asyayı gördüm ve hemen sarıldım ve ağlamaya başladım

"Asya ben çok kötüyüm el eleydiler ya. Gözlerimin içine baka baka sarılıyorlar birbirlerini öpüyorlar. Ben buna dayanamam."

"Şşş sakin ol geçicek bebeğim."

"Oda öyle dedi bana biliyor musun? Bak elime o pansuman yaptı bu ele. Canım yanıyor diye şşş sakin ol geçicek bebeğim dedi. Ama şimdide canım yanıyor şimdide desin, yine sarılsın bana."

"Değmez bebeğim hiç bir erkek için değmez tamam mı?"

"Ama ben onu 19 senedir doğduğumdan beri tanıyorum. Böyle mi yapması gerekiyordu?"

"Tamam güzelim sen hiçbir şeyi kafana takma hadi gel sahile inelim bi hava al kafan dağılsın. İstersen Cumartesi günü kuzenlerimizin nişanı var gel kıyafet alalım kendimize."

"Olur, aslında bir alışveriş iyi gelebilir."

"Hadi güzelim."

Alışveriş merkezine gittik ve kendimize elbise bakmaya başladık.

Ben bunları almıştım dar kısa siyah bir elbise aldım. Bacak kısmında hafif bir yırtmacı vardı, kolları ise dar ve uzundu. Bir kaç takı aldık ve eve doğru yürümeye başladık.

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin