Ahmetten duyduklarımızdan sonra
"Koş kız koş." Dedi Asya.
Telefonları alıp kavganın olduğu yere doğru koşmaya başladık. Kavganın olduğu yere gelince Asyayla beraber ellerimizi dizlerimizin üstüne koyup nefesimi kontrol etmeye çalıştık.
Asya kavgaya bakınca beni dürttü.
"Duruu. Tahmin ettiğimiz gibi çıktı. Abim duymuş."
Kafamı kaldırıp baktığımda Tolga abi Burak'ı yere yatırmış üstüne çıkmıştı ve yumrukluyordu. Abimde diğer arkadaşını dövüyordu. Hemen yanlarına koşup ayırmaya çalıştım.
Abimi ayırmayınca, Tolga abiye döndüm ve yanına gittim. Dizlerimin üstüne çöküp tam yine vuracakken Tolga abinin kolunu tuttum.
"Dur Tolga abi dur."
"Durmuyorum, bu şerefsiz sana bunları demeden önce düşünücekti." Tam o sırada Tolga abi kaşına yumruk yedi.
Biz ayıramıyınca annemle Asya'nın annesi olaya girip kavgayı ayırdı. Zar zor eve gittikten sonra Asya ile beraber odaya geçtim.
"Ben ikisine pansuman yapıcam bekle beni." Dedim ve odadan çıktım.
Abimin odasına gidip ilk ona pansuman yaptım. Daha sonra salona geçip Tolga abiye baktım.
"Ee pansuman yapmaya geldim de." dedim ama yüzüne bile bakamıyordum.
"Gel geç." Diyince yanına geldim. Pamuğa rivanol solüsyon döktüm. Yavaş yavaş kaşına sürmeye başladım
"Acımıyor dimi." Dedim gözlerine bakıp.
"Yok ama Duru, niye anlatmadın bize bunu?"
"Anlatsaydım bir şey değişecek miydi?"
"Evet değişicekti Duru. O şerefsiz en azından bu hâle gelmezdin. Ama merak etme o şerefsiz bir daha ismini ağzına almayacak."
"Teşekkür ederim ama kavga etmeseydiniz keşke."
"Seni o kadar rahatsız etmiş ne yapayım ağzının payını verdim."
"Niye bu kadar önemsiyorsun?"
"Ne alaka şimdi Duru?"
"Sen hep cevabından kaçtığın sorulara bu cevabı veririsin."
"Of tamam Duru hadi yap gidicem." Sinirli bir ses tonuyla böyle diyince şaşırdım. Cevap veremedim.
Pansumanını yaptım bitirdim daha sonra Asya ile beraber evlerine gittiler.
O olaydan 2-3 hafta geçti. Gerçekten Burak beni artık rahatsız etmiyordu.
Asyayla ailemizden zar zor izin aldık. dışarı çıkıcaktık beraber. odamda hazırlanıyordum. Saçımı düzleştirdim daha sonra uçlarını bukle yaptım. Ufak makyaj yaptım ve elbise seçmek için dolabıma yöneldim.
Çok hafif diz altı bi beyaz, pembe çiçekli bir elbise giydim. İnci kolyemi, bilekliklerimi ve yüzüklerimi taktım. Beyaz küçük kol çantamı aldım ve salona gittim.
"Nasıl olmuşumm" dedim etrafımda dönerek.
Annem hayran gözlerle "Ay kızım çok güzel olmuşsun maşallah. Aynı benim gençliğim." Dedi.
"Nereye böyle süslenmişsin." Dedi babam gülümseyerek.
"Asyayla dışarı çıkıcaz baba. Başka kiminle gidicem." derken arkadan abim belirdi.
"Bizde sizinle gelicez."
"Ya abi hani anlaşmıştık gelmeyecektin biz tek gidecektik."
"Hee bizde enayiyiz ya sizi tek bırakıcaz bu saatte."
"Biz derken? Tolga abide mi geliyor."
"Evet ama önce benim işlerim var. Siz üçünüz gidin ben daha sonra gelicem."
"Hımm neden ki?"
"Biriyle buluşucam. Ayrıca sanane."
"Ay of tamam."
Odama tekrar geçip son kez kendime baktım. Asyada o sırada bana geldik aşağıya in diye mesaj attı. Mesajı görünce beyaz topuklu ayakkabılarımı giydim ve kapıya doğru yöneldim.
"Çıktım benn." Diye bağırıp evden çıktım.
Aşağıya indiğimde Tolga abi arabanın kapısına yaslanmış bekliyordu.
Baştan aşağıya süzmüştü beni."Selam." Dedim.
"Selamda kızım bu güzellik ne böyle, ateş ediyorsun."
"Sende öyle Asyamm." Dedim.
"Vay yine farklı güzel bir kombin." Dedi Tolga abi sırıtarak.
"Teşekkür ederim. Sende hep şaşmaz siyah gömlek, siyah pantolon.
"Seviyoruz ne yapalım." Dedi.
Tam arabaya binmek için arka kapıyı açtım Asya benden önce oturdu.
"Aşkom sen öne geç ya." Diyip kapıyı yüzüme kapattı ve kilitledi.
Cama vurarak "Ya Asya aç şunu." Dedim bir yandanda kapı kulpunu zorlayarak.
"Zorlama gel yanıma otur." Dedi Tolga abi.
Çaresizce "Tamam" Dedim.
Öne bindim ve Tolga abi arabayı sürmeye başladı. Sakin sessiz bir yere gitmiştik. Gittiğimiz kafe çok sakindi.
Bahçe alanına oturmuştuk. Deniz manzaralıydı. Bir süre gülüp eğlendikten sonra abim bana "ben gelemeyeceğim Tolga abinize emanetsiniz" diye mesaj attı."Ya abim gelemiyormuş."
"Sıkıntı değil boş ver." Dedi Tolga abi.
Vakit geçtikçe benimde uykum geliyordu. Bir vakit sonra uyuya kaldım. Asya ve Tolga abide toparlanmışlardı. Tolga abi Asyaya arabanın anahtarını vermişti, arabayı açması için.
Tolga abi beni uyandırmak istememişti ki sanırım beni kucağına aldı. Beni otoparka taşırken gözlerim hafif, boynun hoş kokusuyla aralandı.
Burada bittii
Sizce 5. Bölüm nasıl olucak
Kusura bakmayın hep gece saatleri bölümü yayına veriyorum.
Sabahları meşgul oluyorum genellikle. Yatmayıp size bölüm yazıyorum. Değerimi bilinnn.
Hikâye pek okunmuyor eksiğim var sanırım.
Ama sıkıntı değil zamanla düzeltiriz.
Okuduğunuz için teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
RomanceYavaş yavaş arkadaşının kız kardeşine aşık olan Tolga'nin ve Duru'nun maceralarını ele alan bir kitap. İyi okumalar umarım beğenirsiniz...