9. Bölüm

4K 98 20
                                    

Hafifçe sırıttım. Tolga bana yaklaştıkça yaklaşmıştı.

Bagajı birden kapattım ve bana çok yakın olan Tolgaya döndüm. "Hiç uğraşma öpemezsin. Sen asla asla beni bir daha öpemezsin." Dedim ve arabada arka koltuğa oturdum. Bir süre gittikten sonra otobandaki bir benzinlikte arabayı durdurduk. Tolga ve abim benzinliğin marketine gittiler abim tualete Tolgada bir şeyler alıyordu.

"Ya ben bi hava alıyım" dedi Asya ve arabadan indi.

Bende dışarıyı izleyerek kulaklıkla müzik dinliyordum. Arkamda kapı açılmıştı ama farkında değildim. Tolga binip kapıyı kapatmıştı ama benim hâlâ ruhum duymuyordu. Birden Tolga arkamdan belimi sarıp boynumu sıkıca koklayarak öpmüştü. Midem birden kelebeklenmişti. Omuzlarım istemsizce yukarıya doğru çıkmıştı, gözlerim yukarıya kayıp kapanmıştı ve ellerim belimde dolanmış olan o ellerinin üstüne gitti.

Tolga geri çekildi ve bana baktı.

"Napıyorsun aa ölmek mi istiyorsun acaba?"

"Bilmem istiyorumdur belki." Dedi dudaklarıma yapıştı. Bu sefer ikimizde karşılık veriyoduk. Tolga beni yiyecekmiş gibi koltuğa yatırmıştı nerdeyse üstüme çıkacaktı. Hemen geri çekildim.

"Aa kudurdunuz sanki beyefendi, abim var diyorum."

"Napayım dayanamıyorum sana. Ayrıca hani bir daha öpemezdim."

"Evet aa bak bir daha öpersen..." dedim ve Tolga tekrar dudağımı öpüp yüzüme baktı.

"Eee bir daha öpersem." Dedi ve gülümsedi.

Kaşlarımı çatıp gözlerimi kıstım ve kafamı hafif sola eğdim. Daha sonra arabadan indim. Kulaklıkları boynuma indirdim ve arabanın önünde duran Asya'nın yanına gittim.

"Abim yiyordu az daha seni."

"Ne yemesi?" Dememle gözlerim kocaman açıldı.

"Görmedim mi sandın dua et Bora abi görmedi."

Kafamı hafifçe arkaya döndürüp Tolgaya baktım gözlerini benfen ayıramıyordu. Göz göze geldiğimiz zaman bana tek gözünü kırptı. Bende sırıtıp önüne döndüm "Hıhı aynen." Dedim Asyaya.

O sıradada abim gelmişti. Arabaya tekrar binmiştik ben ayakkabılarımı çıkarıp bağdaj yapmıştım. Saat 9 gibi yazlığa varmıştık. Annemlere babamlara sarıldıktan odama yerleştim. Abim, Tolga ve Duru abur cubur almaya markete gitmişti. Bende odamda hangi bikiniyi giysem diye kararsız kalmıştım. Asyaya mesaj atmaya karar verdim o karar verir benim için.

Durucuk
Asyaaa bak sana iki
Tana bikini fotoso atıcam
Birine karar ver.
Ben kararsız kaldım...

1. Bu

 Bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2. İse bu

AsyoşumBilmem vücudunda Görmek varken nedenKuru kuru fotoğrafınaBakıp karar vereyim ki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asyoşum
Bilmem vücudunda
Görmek varken neden
Kuru kuru fotoğrafına
Bakıp karar vereyim ki.

Durucuk
Asya iyi misin?
Ne diyorsun?

Asyoşum
Ben Tolga ya. Telefonu
Bende kaldı.

Durucuk
Aaa kızın özelin lütfen
geri yerine bırak.
Ayrıca demin dediğin o
Şey için cevabım anca
Rüyanda.

Asyoşum
Rüyam gerçek oldu
Desene.

Durucuk
Nasıl yani?

Asyoşum
Ben seni illa
Aşağıda görücem. Merak
Etme.
*görüldü*

En son düz koyu mavi olanına karar vermiştim. Üst bölümün iplerini belime doladım ve bağladım. Aşağıya inmek için üstüme sadece bol bir tişört giydim. Aşağıya indim ve mutfağa geçtim. Bardağa biraz soğuk su doldurduktan sonra bahçeye oturmaya gittim. Bir süre sonra abim ve Tolga abi yanıma oturdular. Tolga abi karşı tekli sandalyede abim ise yanımda ki sandalyeye oturdu.

"Ne oldu döküldünüz böyle?" Dedim elimdeki telefonu kenara bırakarak.

"Sana bir sürprizim var." Dedi abim ve en çok sevdiğim beyaz güllerden oluşan buketi bana uzattı.

Hemen gözlerim açıldı elime aldım.

"Abi bunları nerden buldun sen?" Dedim ve boynuna sarıldım."

"Öyle gördüm almak istedim."

Geri çekildim çiçekleri kokladım. "Çok teşekkür ederim."

"Ne demek abisinin ilk göz ağrısı."

Gülümsedim ve o sırada Asya gelmişti.

"Ay onlar beyaz gül mü?" Dedi Asya yanıma oturarak.

"Evet."

"Kim kime almış?"

"Abim bana almış."

"Gör abi gör sen daha benim en sevdiğim rengi bilmiyorsun."

"Hallederiz ya." Dedi Tolga.

"Siz takılın ben geliyorum." Dedi abim ve içeriye girdi ve yukarıya çıktı.

"Ee Duru gel hadi biz havuza girelim."

"Tamam." Dedim ve vücudumda ki tişörtü çıkardım.

"Vay, güzelmiş. Yakışmış." Dedi Tolga beni süzerek.

Hiçbir şey demeden sadece gülümsedim ve havuza doğru yürüdüm. Havuzun kenarına oturup bacaklarımı suya soktum. Asyada havuzda yüzüyodu.

"Gelesene ya."

"Ben biraz alışığım giricem." Dedikten sonra biri havuza atlamıştı ve beni ıslatmıştı.

"Oha oha oha! Yavaş be." Dedim ve Tolga suyun içinden kafası çıktı.

"Oha mı? Nazik mi olsak diyorum hanımefendi?"

"Bilmem olsak mı?"

"Olalım." Dedi sırıtarak. Daha sonra Tolga bana yavaşça yaklaştı ve elimden tutup birden havuza çekmişti. Yavaş yavaş yukarı çıkınca kenara sıkıştırmıştı. Kollarıyla belimi dolamıştı. Gözleri yavaşça boynumdan aşağıya kaymıştı.

Çensinden hafifçe tutup yukarıya kaldırdım. "Oyarım o gözlerini, nereye bakıyorsun?"

"Oysana hadi." Dedi burnunu burnuma dayayarak.

9. Bölümüde sizlere veriyorumm

Bölümleri sizin için çok bekletmeden yayına veriyorum.

Umarım beğenmişsinizdir.

Yeni bölümü belki bu gece yayına verebilirim emin değilimm.

İyi okumalarrrrr.


Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin