Yukarıdaki şarkıyı lütfen adı geçtiği zaman dinleyinnn. İyi okumalar.
"Ne dedin sen?" Duru çabuk buraya gel.
Dedi abim ve daha çok kızmasın diye odaya geri döndüm."He abi."
"Demin sen ne dedin?"
"Ne dedim abi?"
"Tolga abiden hoşlanıyorum dedin yanlış mı duydum?"
"Bakim yok duymamışsın." Dedim mahçup bir şekilde.
"Duru adamı sinir etme ne demek Tolgaya aşık olursun ya. O senin abin abin. Tolga seni kardeşi olarak görüyor. Asla olmaz sizden. Ayrıca adamın sevgilisi var uzak dur ondan."
"Banane o kızdan ya seviyorum işte bir kere aşık olunca kalp söz dinlemiyor tamam mı? Bende istemiyorum abim falan ama aşığım ne yapayım. Ölim mi şimdi ne istiyorsun. Anlat dedik anlattık etmediğin laf bırakmadın."
"Duru ben oymuş buymuş anlamam vazgeçiceksin dedimmi geçiceksin."
"Oldu canım başka isteğin var mı?"
"Duru deli etme adamı söz dinle."
"Asıl sen beni deli etme seviyoruz işte aaa. Atim mi camdan kendimi ister misin?"
"Abuk subuk konuşma Duru."
"Sende konuşturma o zaman. Zaten bir tane yellozu yanına almış sevgilim diye geziniyor. Benim ne eksiğim var o kızdan. Birde bana ben istediğim alırım dedi. Ben ona asıl istediğini vericemde hadi neyse insanlık bende kalsın. Sende bir şey deme abi onun yüzünden ağlamaktan göz yaşım biticek az kaldı. Seviyorum." Dedim ve gözlerim doldu. Gözümden bir göz yaşı düşünce abim bana sarıldı.
"Tamam abicim bir şey demiyorum ama sizden olmaz istemez o seni."
"Farkındayım ama söz geçiremiyorum işte."
"Hadi uyu artık yarın Buğlem teyzelerle alışverişe çıkıcakmışsınız. Salı günü düğün var."
"Düğün mü, bu işin birde kına gecesi yok mu?"
"İkisi aynı günmüş."
"İyi tamam çık hadi odamdan."
"İyi ya." Dedi ve odamdan çıktı.
Sabah uyanınca gri eşofman ve oversize beyaz tişört giyip evden annemle beraber çıkmıştık.
Tolga bizi bırakmak için gelmişti bilerek Asyayla beraber arkaya binmiştik. Yolda giderken fazla sessizlik olmuştu.
"Yani bence sana gerek yoktu Asya sürerdi Arabayı." Dedim Tolgaya.
"Ölmek için çok gençsin."
"Susar mısın? Gayet iyi kullanıyor."
"Onu bilmez miyiz?"
Derin bir nefes alıp sakinleşip sustum. Gidiceğimiz yere varmıştık ve alışverişte kendime bunları almaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
RomanceYavaş yavaş arkadaşının kız kardeşine aşık olan Tolga'nin ve Duru'nun maceralarını ele alan bir kitap. İyi okumalar umarım beğenirsiniz...