Merhabalar hayırlı pazarlar... hoşgeldiniz.
Çok şükür bugün de ölmedik. Hayattayız.
İyi okumalar.
-
Zehra:
.
''Ebrar? Dinliyor musun beni?''
''Dinleyemiyorum çünkü kahkaha atıyorum Zehra! Ne demek bayıldı?''
''Sen gül... sen anca gül gerizekalı.''
''Yahu senin de gülmen lazım. Saatler olmuş hala uyanmamış?''
''Evet eve geldik uyanmadı. Gülemiyorum çünkü çok korktum. Neyse ki annesi arada böyle olduğunu söyledi. Çok heyecanlanınca oluyormuş.''
''Hala vermedin değil mi?''
''Pardon?''
''Vermedin dimi hala? Kız geberdi artık elletip elletip koklatmamandan!''
''Kapatıyorum telefonu Ebrar. Ardından da seni engelliyorum.''
''Hayır dur! Özür dilerim ama haklıyım bebeğim... Daha neyi bekliyorsun ki? Sana çıkıp seni köpekler gibi seviyorum demesini mi?''
''Dedi onu canım.''
''Nasıl nasıl!?''
''Köpekler gibi olmasa da dedi. İtiraf etti.''
''Nasıl bu kadar sakin kalabiliyorsun salak! Bir de 'ben de dedim' de de bayılayım...''
''Ben de dedim.''
''...''
''Ebrar?''
''...''
''Bu da mı bayıldı amına-''
''GAAAAAAAAAAAAYYYYYY.''
''Aptal gerizekalı ucube eşek.''
''Kaybettiğim tek bir savaş yok. Artık kabullendiğine göre vermeye ne dersin?''
''Sana buradan bir koyarım Ebrar yaka değiştirirsin. Aklın fikrin nerede!''
''Boş yapıyorsun Zehra. Boşu kesip icraate geçmeye ne dersin? Ben bıktım ya. Hayır sevdiğini kabullenmen için aylarca uğraştım şimdi de bunun için mi uğraşayım? Yok artık. Am benim amım sanki. Ne yapıyorsan yap. Veriyorsan ver vermezsen verme. Banane. ''
''Sen az önce am benim amım diye tavır mı çektin bana?''
''Aynen öyle oldu. Yok yani ben de insanım. İlk kız sana açılmış ki Hande gibi birinden bahsediyoruz. Senin için farklı bir insana dönüşmüş durumda. Ağzından romantik romantik şeyler çıkmaya başlamış ki wow. Sonra gitmiş seni daha önce kimsenin götürmediği özel bir yere götürmüş. Sözlü sözlü imalar... iltifatlar. Çıkma teklifini de o yapmış! Daha doğrusu yapacakmış da nasip olmamış işte... daha napsın bu kız!?''
''Teklif falan etmeyecekti unut onu.''
''Pardon? 'Benimle.. benimle..' derken ne demesini bekliyordun? Benimle çarşamba pazarına gelir misin Zehra? Beraber domates seçelim Zehra... Şuradan bir demet maydanoz-''
''Ay Ebrar! Of!''
''Tren kaçıyooooorrr... farkına var Güneş. Sen de istiyorsun onu kabul et. Kızın yanında kendini kaybediyorsun. Gözün dönüyor. Git et teklifini, gir koynuna... ya da tam tersi sana kalmış. Ne bu inat artık ya!?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI #HanZeh gxg
Dla nastolatkówHande Baladın kendine güvenen, karizmatik ve kendini beğenmiş biri. Başkalarının sürekli yanlarında olmayı arzuladığı bir kız. Zehra Güneş sakin, sevgi dolu, her zaman etrafındakileri düşünen ve ne istediğinden emin olmayan hırslı bir kız. Voleybol...