Ferdi'den
Sabah uyandığımda gözlerimi zar zor açtım. Başıma feci bir ağrı saplanırken elimi alnıma çıkardım.
Yataktan kalkıp direkt olarak mutfağa gittim ve bir ağrı kesici alıp suyla beraber yuttum.
Kahve hazırlanırken ben de gidip elimi yüzümü yıkadım.
Düne dair bir şeyler hatırlamaya çalışıyordum bu arada da. En son İrfanla içmeye gittiğimizi hatırlıyorum.
Hazırlanan kahveyi elime alıp bir yudum aldığımda yürümeye başladım.
Aniden aklıma dolan anılarla olduğum yerde kaldım. Elimdeki kahve düşerken üstüme sıçramıştı.
"Ananı s**eyim! Naptım ben?" dedim Ankaya söylediğim şeyler aklıma gelince.
Her bir sahne tek tek gözümün önüne gelirken şu an bile yükseldiğimi hissediyordum.
Ama iyi ki onu öpmemişim ve iyi ki benden kaçmış. Çünkü ilk öpücüğümüzün ben sarhoşken olmasını asla istemezdim.
"Abi ben naptım ya? Kızı kendimden uzaklaştırayım dedim sıçtım sıvadım." derken yüzümü sıvazladım.
"Hayır yani salaklık sende, ne diye kızı uzaklaştırıyorsun kendinden? Bir travma da sen yaşat a***a koyim." diyerek kendime kızdım.
"Yok bu böyle olmayacak. En iyisi özel derse çağırayım ben bunu."
Telefonumu elime aldım ve konuşmamıza girdim.
Gördüğüm yazışma ile kendime bir kez daha küfrettim.
"Az daha belli etseydin Ferdi. Hatta direkt seni seviyorum deseydin." diyerek ofladım.
"Lan bir dakika! Onu da dedim zaten. Harbi ananı s**eyim ya! Napmışım ben öyle dün?"
Bundan sonra geri dönüş yoktu. Hatırlamıyor gibi yapabilirdim.
Bu onu fazlasıyla üzerdi evet ama bir şekilde halledecektim işte.
Hem ayıkken yapabileceğim şeylerin bir sınırı yoktu değil mi?
Derin bir nefes alıp vererek telefonu tekrardan elime alıp mesajı yazmaya başladım.
___
Anka'dan
Dalmış bir şekilde kahvaltımı ederken aklımda hâlâ dün gece vardı.
Acaba Ferdi hatırlayacak mıydı dün geceyi? Yoksa hatırlamayacaktı ve ben hiçbir şey olmamış gibi devam mı edecektim?
Bana seni seviyorum dediğini es mi geçecektim?
Telefonuma bildirim sesi geldiğinde daldığım yerden kurtulup mesajın kimden geldiğine baktım.
Ekranda gördüğüm Ferdi Hoca yazısı ile elim ayağıma dolandı.
Telefonu kaparak hızla odama koştuğumda kalp atışlarım hızlanmıştı.
Gözlerimi kapatıp sakinleşmeyi bekledim. Ardından da mesajlara girdim.
Ferdi Hoca
Bugün özel derse
Bekliyorum seniSadece bu mu? Hatırlamıyor mu?
Siz
Ne zaman geleyim hocam?Ferdi Hoca
Bir saate müsaitsen gelebilirsinSiz
Bir saate oradayım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüdüanka | Ferdi Kadıoğlu
Fanfiction"Hâlâ sarhoş musun Ferdi?" "Bilmiyorum. Galiba güzelliğin hâlâ sarhoş ediyor beni." Bu hikayedeki kişi ve kurumların gerçekle bir ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür. Görseller benzetme için kullanılmıştır.