-7-

159 3 0
                                    

Hier zit ik dan nog altijd. In de badkamer van eigelijk ik heb geen idee van de jongens. Ik zit hier toch al een tijdje hoelang daar heb ik geen idee van. Ik kon het gewoon niet meer aan. Het hele sociaal doen want ik niet zo goed kan, de gedachten die door mijn hoofd blijven spoken, mijn vader...  Ik voel me zo leeg.

Ik blijf naar de muur staren met tranen die nog steeds over mijn wanen lopen. Ik word uit mijn gedachten gehaald door iemand die op de deur klopt. Ik heb geen idee wie het is. Maar ik denk dat ze me wel hebben gehoord toen ik begon te huilen. B-binnen zeg ik betwijfelend. Ineens staar een blonde jongen voor mij. Wie het is kan ik niet zo goed zien door de tranen in mijn ogen.

Ik hoor zijn stem die lief vraagt of alles oke is. Nu weet ik wie het is. Het is Matthy. Maar waarom zou het hem boeien dat ik me zo voel? Ik ken hem niet eens goed. Lore gaat het? Hoor ik weer. Ik kan niet goed praten maar schud dan toch zachtjes mijn hoofd. Op dat moment krijg ik 2 armen om me heen. Die me knuffelen.

Het komt goed, echt waar. Wil je erover praten? Vraagt Matthy. Ik ben al iets kalmer geworden en antwoord dat ik het niet weet. Niemand weet hoe ik me voel behalve Jinke. Alleen durf ik haar ook niet echt meer veel te vertellen. Ik ben bang dat ze me verlaag zoals iedereen altijd heeft gedaan. Hij snapt het en zegt dat als er iets is ik altijd mag sturen of bellen. Zijn de jongens dan wel serieus? Gaan ze me niet verlaten? Ben ik dan echt goed genoeg ookal ken ik ze pas net? Allemaal vragen die door mijn hoofd spoken.

Matthy ziet dat het beter gaat en vraagt of het goed is om terug naar beneden te gaan. Hij trekt me recht en wel lopen naar beneden

————————————————————————————————
————————————————

Ik heb niet zoveel meer te zeggen maar ik begin dit boek echt leuk te vinden.
Als je je ook niet goed voelt praat erover ajb. Insta staat in beschrijving van dit boek. Dm staat altijd open.
Kusjess Lore

Verlos mij / bankzitters fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu