Ik fiets, even weg van iedereen. Nu ga ik naar mijn moeder, broertje en zus. Ja hun graf. Het zal waarschijnlijk niet lang meer zijn of Jinke staat hier ook. Maar dat kan me nu even niet meer schelen. Ik ga naar hun graf en zet me op de grond. Ik bast in tranen uit. Met mijn hoofd in mijn knieen en mijn armen om mijn benen. Ik huil het uit. Mijn omgeving boeit niet meer. Ik wil hun gewoon terug. Ik wil terug in de armen van mama kunnen huilen als er weer iets is.
Ineens voel ik een arm om me heen. Het voelt warm dus ik denk Jinke. Maar let zekerheid kan ik dat niet zeggen. Ik kijk op en zie inderdaad Jinke rond mij zitten. Max die zit ernaast en dan heb je Matt en Rob die echt staan te kijken van wat is er aan de hand. Snap ik wel. Max weet wie het zijn. Zij niet. "Rustig maar lieve schat" Zegt Jinke. "Het komt allemaal goed". Ondertussen zijn Rob en Matthy ook ernaast kimen zitten maar langs de andere kant. Ik word een beetje rustiger. Jinke die is nu met haar duim rondjes aan het tekenen op mijn rug. Dat geeft me rust. Ik kalmeer best wel snel. Wie zijn dat hoor ik Rob nog vragen.
Niet heel luid omdat ik het misschien niet wil zeggen. Dat zijn mijn broertje, zus en moeder. Ik krijg tranen in mijn ogen. Het is oke zegt Rob en probeert me gerust te stellen. Waarom doe ik dit? Waarom heb ik ook ja gezegt op dat ze mee mochten komen. Ik schrik op uit mijn gedachten als ik een berichtje krijg van mijn vader.
PAPA
Kom naar huis ik heb nog wel wat in mijn gedachten wat we kunnen doen.Ik schrik. Ik zie de rest mee lezen. De jongens schrikken. "Oke lieve schat jij gaat niet naar huis. Slaap maar bij mij, mijn moeder kent jou toch al." Zegt Jinke. Dat is waar probeer ik kalm te zeggen maar schiet toch wel even in een paniekaanval rustig Lo het komt goed. Hij is waarschijnlijk weer high of heeft alcohol op. "Ja waarschijnlijk dan is het dubbel zo erg" zegt Ik. Ik weet het, ik weet het hoor ik Jinke zeggen. Rob trekt me in een knuffel, het komt allemaal goed. Echt waar. Ik moet dat eersg nog even zien maar ja.
————————————————————————————————
————————————————Weer deeltje x
Hoe gaat het met jullie? X
JE LEEST
Verlos mij / bankzitters fanfictie
Fanficheyyy wat leuk dat je mijn boek wil lezen. Het kan heel heftig zijn dus als je ergens niet tegen kan niet lezen. Het staat niet aangegeven in het boek maar hier kun je al we lezen wat voor een onderwerpen er voor komen in het boek. het gaat over ee...