Ik heb echt het gevoel dat we uren bij het meertje hebben gezeten. Ik kijk naar Jinke. Wil je gaan? Ik knik. Ze geeft me een roos. Moet ik mee of niet. Ik schud mijn hoofd. Nee lukt wel zeg ik. Wat ga je doen? Hoor ik Raoul vragen. Oh euhh niets speciaal. Oke dan zegt hij. Voor ik naar mijn fiets loop komt Max naar me toe. Je staat er niet alleen voor, we zijn er voor u he, zegt hij heel lief. Moet ik mee? Nee hoor. Ik doe het zelf wel. Lo bel als er iets is oke. Ik knik. Kom je daarna nog terug of niet? Ik weet het niet... zeg ik. Oke laat maar iets weten. Ik knik.
-
Als ik aankom bij het graf zet ik me op de grond ik begin wat te vertellen gewoon echt onzin, maar het voelt dan toch of ik nog een beetje een gesprek heb met de mensen waar ik het meest van hou. Ik kan hun niet vervangen. Nooit. Ik voel weer tranen achter mijn ogen prikken. Ik laat het gewoon gaan. Wonderbaarlijk helpt het. Ineens staat Jinke naast me. Ik schrik even maar ben daana wel blij dat ze er is. Je mist ze heel erg he. Ik knik zacht. Komt goed meid jij kan het he. Ik knik dankje. Waarvoor? Vraagt ze. Voor gewoon alles je doet zoveel zeg ik. Dat doe ik graag he Lo. We staan op en ik geef haar een knuffel. Oh ja ik heb tegen de jongens gezegt dat ik even bij je ging kijken. Ze wouden mee maar ik heb gezegt dat ze niet verder mogen dan de poort. Ik lach. Dus daar staan ze nog? Vraag ik. Ja zegt Jinke. Als Milo, Koen en Raoul te veel vragen stelt zorgen wij er wel voor dat ze niet volledig los erin gaan zegt Jinke. Ik knik. We lopen richting de poort. Max komt naar ons toe en pakt me op. Heyy zet me neer zeg ik. Haha sorry zegt Max. Is oke hoor zeg ik. Oke ik snap officieel niets meer zegt Milo. Hoeft niet hoor zeg ik. Ik voel me wel iets vrolijker. Gaat het weer? Vraagt Matt. Ja hoor, zeg ik terwijl ik een paar tranen weg veeg. Ik geef zoveel om hun...
385 woorden
————————————————————————————————
————————————————Nieuw deeltje, omdat het de laatste van dit jaar is waarschijnlijk. Dus alvast gelukkig Nieuwjaar
Groetjess Lore x
JE LEEST
Verlos mij / bankzitters fanfictie
Fanfictionheyyy wat leuk dat je mijn boek wil lezen. Het kan heel heftig zijn dus als je ergens niet tegen kan niet lezen. Het staat niet aangegeven in het boek maar hier kun je al we lezen wat voor een onderwerpen er voor komen in het boek. het gaat over ee...