We hebben vandaag weer les gehad wat echt heel k*t was. Ik heb zoveel pijn gehad niet normaal. Ik liet niets merken. Of dat hoop ik toch. We zijn onderweg naar de kluisjes om onze spullen eruit te halen. Als we dat hebben gedaan lopen we naar onze fietsen en gaan naar buiten. Zo rijden we naar Max, laat het alsjeblieft goed komen.
-
We zijn bij het huis en we zetten onze fietsen aan de kant. Max doet de deur open want hij heeft gewoon een sleutel. Gelijk hoor ik Max schreeuwen naar de jongens dat we er zijn. Milo roept enthousiast heyy terug. Iedereen moet ervan lachen. We komen binnen in de woonkamer. Ik heb mijn kap op. Zo ziet niemand mijn gezicht en ook niet de tranen die ik in mijn ogen krijg van de pijn. Heyy, meisjes hoe gaat het met jullie? Hoor ik Matthy vragen. Ja super goed zegt Jinke meteen. Met mij gaat het ook wel opzich, ant,oord ik op zijn vraag. Hij knikt, maar ik zie hem toch bezorgt naar mij kijken. Willen jullie iets drinken? Vraagt Raoul dan. Ja doe maar iets van water ofzo, zegt Jinke. Lore moet jij iets hebben? Vraagt Raoul dan. Ik schud mijn hoofd. Nee bedankt, zeg ik. Hij knikt. Dan komt hij aanlopen met een glas water voor Jinke. We praten nog wat met de jongens. Het is super gezellig. Ik heb wel veel pijn. Ik heb volgens mij nog amper iets gezegt. Ik zit diep in gedachten met wat mijn vader van plan is. Of wat de jongens van me denken enzo.
Ik word uit mijn gedachten gehaald door Robbie die voor me staan met zijn vingers te knippen zodat hij mij aandacht krijgt. Oh sorry, zat even aan iets te denken, zeg ik dan vlug. Lo zeker dat alles gaat? Vraagt hij dan nog een keer ik knik. Dan kijk ik op mijn klok. Shit zeg ik dan iets te luid. Wat is er vraagt Koen? Oww je hebt werk zeker zegt Jinke? Ik knik. Ik moet er over 20 minuten zijn en ik geraak altijd gestressd van tijden dus moet maar eens gaan. Jinke pakt mijn arm vast op de plek waar er net een blauwe plek staat. Auw, komt er zacht uit als ik mijn arm weg trek. Lo gaat het? Heb ik je pijn gedaan? Vraagt ze dan lief. Ik schud mijn hoofd.
Nee het gaat wel hoor, zeg ik dan. Kom je daarna nog naar hier? Ik wil zeker zijn dat je eet want nu je daar bent van 16u tot 21u weet ik niet wanneer je eet en of je wel eet, zegt Jinke. Ja zeker... zeg ik zacht en twijfelend. Allee komt goed, veel plezier met de chaos die je straks gaat krijgen, zegt Jinke. Ik lach. Ze zijn hartstikke lief hoorr, zeg ik dan. Ze lacht en geeft me een knuffel tot straks? Zegt ze. Tot straks zeg ik terug. De jongens zeggen ook nog dag en gaan dan terug naar binnen. Ik stap op de fiets en begin te trappen....
515 woorden
————————————————————————————————
————————————————Weer deeltje, is even geleden maar had het even druk en had er echt even geen zin in. Om te schrijven. Ik weet dat schrijven om 2u 30 in de nacht niet zo slim is maar he
Kusjess
JE LEEST
Verlos mij / bankzitters fanfictie
Fanfictionheyyy wat leuk dat je mijn boek wil lezen. Het kan heel heftig zijn dus als je ergens niet tegen kan niet lezen. Het staat niet aangegeven in het boek maar hier kun je al we lezen wat voor een onderwerpen er voor komen in het boek. het gaat over ee...