Ik word wakker en kijk even om me heen. Ik schrok even maar besefte me dan dat ik bij de jongens thuis ben. Max is al weg want hij ligt niet naast me. Ik pak mijn telefoon en kijk hoelaat het is. Er staat 12u. Heb ik zolang geslapen vraag ik me af. Dan hoor ik de deur. Oh ja bent al wakker zegt Max. Al het is 12u zeg ik. Ja maar je had het echt nodig Lo, zegt Max. Hier heb wat eten voor je gemaakt. Dankje maar heb geen honger zeg ik. Eigelijk heb ik wel honger maar wil er niet aan toegeven. Lore alsjeblieft luister niet naar je vader en eet dit gewoon op oke? Ik zucht en knik. Ik begin langzaam te eten. Dan klopt er iemand op de deur. Binnen zeg ik. Het is Matthy. Alles oke Lore? Vraagt hij. Ik knik. Gaat het weer wat beter? J-ja stotter ik. Het is oke he, zegt hij lief. Ik knik. Als ik de helft van mijn bord op heb , wil ik echt niet meer. Ik duuw het bord een beetje weg. Wil je niet meer? Vraagt Max. Nee, zeg ik. Lo alsjeblieft eet dit toch op. Ik voel tranen achter mijn ogen prikken. I-ik kan h-het niet... zeg ik nog voor ik weer begin te huilen. Max komt iets dichter bij mij zitten. Hij veegt elke keer mijn tranen weg. Matthy zit er ook nog altijd en kijkt een beetje. Lo jij kan dat wel dat weet ik zeker, zegt hij lief. Nee ik kan het echt niet. Kijk me eens aan, zegt Max. Ik iijk nog altijd naar mijn handen die super hard aan het trillen zijn. Max tilt mijn kin op zodat ik hem recht in zijn ogen kijk. Wat zijn zijn ogen mooi eigelijk. Lo jij kan dat echt waar, ik geloof in jou, zegt hij dan. Ik zucht, nu neem ik nog een hap. Als ik aan het eten ben staar ik wat voor me uit. Ik krijg ineens het beeld van gisteren terug. Ik voel een traan over mijn wang gaan. Horen doe ik niet zo goed meer. Lore! Hoor ik ineens best wel hard. Dat schud me even wakker. Oh sorry zeg ik. Gaat het? Vraagt Max bezorgd. Ja het gaat, zeg ik. De kinderen zijn hier ook nog altijd he, zegt Matthy dan. Ohh ja juist helemaal vergeten, zeg ik. Dan klopt er iemand op de deur. Binnen, zegt Max. Het is Ella. Hey Ellaatje, zeg ik. Ze komt naar me toe en geeft me een knuffel. Hoe is het met je? Vraag ik aan haar. Ja beetje moeilijk maar het is wel leuk. Mooizo zeg ik. Hoe gaat het eigelijk met jou? vraagt Ella dan. Moeilijk, zeg ik. Jij bleef normaal toch niet slapen? Vraagt ze dan. Klopt alleen er is wat gebeurd dus was ik in de nacht naar buiten gedaan en ja Matthy zag me. Ohh oke. Ze geeft me nog een knuffel. Het komt goed zegt ze. Ik knik en geef haar nog een kusje op haar haar.
Het komt goed
520 woorden
____________________________________________________________________________________________________________
Weer eindelijk een deeltje. Deze week was mijn motivatie hiervoor echt helemaal weg. Dus ja. Nu weer een deeltje niet heel lang of goed ofzo maar ja.
JE LEEST
Verlos mij / bankzitters fanfictie
Fanfictionheyyy wat leuk dat je mijn boek wil lezen. Het kan heel heftig zijn dus als je ergens niet tegen kan niet lezen. Het staat niet aangegeven in het boek maar hier kun je al we lezen wat voor een onderwerpen er voor komen in het boek. het gaat over ee...