3 Ağustos 2024 yeni bölüm

1.8K 92 32
                                    

Not: Malesef ki hayat hiç bir zaman istediğimiz gibi işlemez ıstgramdan takip eden kuzular bilir uzun süredir hastanedeyim yarım kalmış bu bölümü ne halde yazdığımı tahmin bile edemezsiniz bu süreçte yanımda olan Yeni ve eski okurlarım iyiki varsınız

İstgram avin.elif/penumbra36

"Yüreği siyahtı ,acıları kurşunu"

İYİ OKUMALAR

Geldikleri at çifliğinde Asme saatlerce asiyle hasret gidermişti üstüne binip tüm çiftliği gezmiş Ateş sevdiği kadının yüzünde ki o saf gülüşe takılı kalmış sadece o ve Asme varmış gibi hissediyordu.

Asme en son asinin yorulduğunu anlamış olacak ki üstünden inip sevdiği adama doğru ilerledi.

Ateş tahta çitlere kolunu sarkıtıp ona doğru gelen kadına muzipce sırıtıp onu sinirlendirmek adına.

"Unuttuysan senle bir anlaşmamız vardı "

Adamın sinsice sarf ettiği sözlere karşın sinirle baktı ne anlaşmasından bahsediyordu boşuna demiyorlar erkeklere yüz verince astarını istiyorlar diye.

Atın yelesini seyisse uzatıp.

"Çok yoruldu götürün biraz dinlensin"

Aslında bu bir bahaneydi onu yanlarından yollamak adına.

Seyis asiyle beraber gider gitmez Asme sinirle Ateş'in üzerine doğru yürüdü neyse ki çitler vardı ki birşey yapamıyordu.

"Bana bak beni öpmene sesimi çıkarmadım diye şapur ,şupur her fırsatta öpmene izin vereceğim anlamına gelmiyor Ateş efendi hadini aşma"

Ateş tek kaşını kaldırıp çitlerin ardında kadına yüzüne doğru eğilip meydan okudu.

"Ya öpersem ne yapabilirsin"

Asme bir adım daha yaklaşıp ona meydan okuyan adamın yüzüne doğru eğildi .

Şeytan azapta terimi tam bu kadına göreydi insanları nasıl alt edeceğini çok iyi biliyordu insanları mahsumî bakışlarıyla insanı kendi tehsiri altında bırakıyordu.

Kadının yüzünde ki saf öfkenin ifadesi usta bir oyuncu misali yerini
durgun bir ifadeye bıraktı sanki ne cevap vereceğini bilmezmiş gibiydi oysa ki o Şahmerandı her adımı hesaplı her davranışı hesap niteliğindeydi.

Adama yaklaşıp elini adamın bileğinden başlayıp usulca yakalarına doğru ilerletti kurumuş kızıl şarap dudaklarını yalama gereksiminde bulundu ama sakinlikle insanı çıldırtıcak türden bir yavaşlıkla .

Ateş'in aklı devre dışı kalmış beyni sadece kızıl şarabın tadının
Saklı olduğu dudaklarındaydı o kadar ki bir birine sürtünen teni kıskanacak durumda insafsız bir dürttü bedenini aklını esir almıştı.

Boğazlazının kuruluğunu hissetti ama bu susuzlukla alakalı birşey değil o dudakları arzuluyordu kalın dudaklarının içine ince biçimli dudakları hapsedip saatlerce dudaklarıyla sevişmek istiyordu.

Dünyadan irtibatını kesmiş kendi haz serüvenin Fink atan adamı görünce istediğini almış olmanın hazıyla içinde ki tehlikeli kadını meydana çıkarmaktan geçikmedi .

Her meydan okumanın bir muharebesi vardı elbet onun kitabında .

Elini son kez yakasında gezdirip kumaşı avuçlarında sıktığı gibi kendinden geçen adamı kendine doğru çekti.

Normalde hiç bu kadar zayıf değildi ama bu kadının kendine haz hipnoz özelliği vardı bu konuda yemin edebilir ama ispatlayamazdı.

"Siz erkeklerin belkide tek ortak zaafınız biz kadınlardır ama unutma siz Ateş iseniz bizde har siz yakarsınız biz kül ederiz "

Şahmeran Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin