22Eylül yeni bölüm+15

1.3K 83 18
                                    


Not: ıstgramdan takibe gelen kuzular hoşgeldiniz bu arada bol yorum ve beğeni yaparmısınız.

Istgram:avin.elif/penumbra36 takibe almayı unutmayın

   
         İYİ. OKUMALARR

NORA/BAHOZ

"Sen ne sanıyorsun ha bir baksana  bana kuklaya benzer bir halim mi var  iplerim elinde nasıl hareket ettirirsen artık öylemi sanıyorsun olaki öyleyse çok büyük yanılıyorsun"

Dumura uğramıştı Bahoz ağa büyük bir tepki bekliyordu ama böylesine isyankar olanından değil.

"Kendine gel dilde "

Odadaki  bulduğu herşeyi bir, bir duvara vurdu içinde dizginleyemediği öfke onu uçurumun dibine getirmiş atlamasına ramak kalmıştı zira.

"Olmuyorum lan  yüreğin yetiyorsa kendime getir "

Bahoz asla yapmaması gereken bir hata yapıp   iki adımda  çıldırmış durumdaki  kadının yanına geldiği gibi teninin hasret duyduğu   sıcaklığı kavuşmuş dudaklarını kadının dudaklarına mühürlemişti.

Ama zaman unutur kadın unutmazdı en tehlikeli kadın gururu incinmiş kadındı özellikle Nora gibi kadınlar için.

Hasretle, ihtiyaçla sömürüyordu
Özlem duyduğu teni  öyle kendinden geçmişti ki Nora'nın bir anda belindeki silahı çektiğini farkına bile varmamıştı.

Nora ise karşısında ki  adamın  yaktığı yüreği yetmezmiş gibi birde onu öpüp gururunu hiçe saymasını sindirememiş  onu öpen adamı kendinden uzaklaştırmış .

Daha sonra
elinde ki silahı bir an yanılgıya kapılmadan Bahoz Ağa'nın anlına dayamıştı.

Bahoz ağa ise telaşla konuşmaya başlamıştı korktuğu silah değil kadında ki biten kendindendi .

"Bu kadar mı delirdin ha beni öldürmeyi göze alacak kadar"

Konuşan adamın  karşısında şuh bir kahkaha attı .

"Öldürmek mi bu kadar basit olamaz bence"
Başını iki yana salladı.

" bir insanın yüreğinde ki ateş ancak yakanın yüreği yandığı vakit söner"

İşte o an kadının sözleri onu korkutmuştu.

"O ne demek?"

Adamla kendi arasındaki mesafeyi kapatmıştı lakin silah aralarında ki etten duvar gibiydi.

"Yani " diye fısıldadı.

Elindeki silahın tetiğine basmıştı  velakim silah patlamamıştı  onların aralarında ki kanun hiç bir zaman değişmemişti aslında.

Bahoz ağa kadının yanına her geldiğinde silahın emniyet kilidi hep açık tutardı.

Çünkü Dildesi en tehlikeli düşmanlardan daha tehlikelidi
sebebi ise Bahoz ağa cevizse Dildesi onu sarmalayan kabuktu.

Onun dört bir yanını kuşatmış   istediği vakit erken açılıp onu değersizleştire bilirdi.

"İşte şimdi  oyuna giriş yaptım Meyûs   cehennemden şeytanı çağırdın artık vay haline"

Silahı arkada ki yatağın üstüne atıp yerde ki çantasını aldı  konuşmadan .

O konuşmasada adamın içini kemiren o lanet duygu onu yenilgiye uğratıyordu.

Bahoz yatağın üstüne oturmuş  iki elini yumru halinede anlına dayamıştı .

Boşluğu seyre dalan gözlerine tezat dudakları hareketlendi.

Şahmeran Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin