ATAK!

162 6 5
                                    

Pov. T/I.

Spałam gdy obudził mnie odgłos ciężkich kroków. Otworzyłam oczy i zobaczyłam Niemcy. Nieee, to nie jest Niemcy. A może jest? Za bardzo mnie boli głowa bym miała siłę myśleć. Chociaż czy Niemcy by się mógł aż tak postarzeć? Pozatym on się tak nie ubiera. Chyba że logicznie rozumując to pewnie Republika Weimarska, kurczę, skoro są tu już dwaj przedstawiciele Niemieckiej Rodzinki, to ja się boje oczy otworzyć.

Weimar otworzył celę, zamykając ją od wewnątrz i do mnie podszedł. W rękach miał wiadro z wodą, która natychmiastowo mnie oblał. Byłam osłabiona, w tym dawno nic nie jadłam, przy spotkaniu z Cesarstwem Niemieckim dostałam tylko blaszany kubek wody. Najchętniej bym mu jebneła w twarz teraz tym kubkiem.

Nie mam siły, tak strasznie chce mi się spać.... Po moim "ataku" Cesarstwo zaczął mnie torturować, więc byłam cała w zaschniętej krwi. Nie miałam sił by wstać z podłogi, więc gdy Niemiec do mnie podszedł, ja wciąż leżałam.

Serio, jak ja chce teraz komuś z nich przyjebać, pomijając głód i wycieńczenie. Weimar walnął mnie w twarz, po czym straciłam przytomność......

Pov. Węgry

- Ja mówię że musimy od razu przejść do ofensywy, przecież nic nie wskóramy siedząc tu i czekając nie wiadomo na co!
- I tak właśnie nie zdołałeś podbić Moskwy! Trzeba tutaj pomyśleć!

- A myślisz stary pijaku że nie myślałem!?!? Przekminiłem wszystkie możliwe scenariusze, nawet jeśli ona jest martwa!?
- A skąd ty wiesz że oni mają T/I?! Przecież porwali tylko Niemcy, a ty oczekujesz że od razu dadzą Ci oboje na talerzu!

- No ja przynajmniej pomyślałem o takiej opcji, bo wielki Pan i Władca syberyjskiego gówna nawet by na to nie wpadł!

- Nieee no, bo Szwabski Matoł napewno wie lepiej! - ZSRR I III Rzesza się kłócili. Ja miałem już tego serdecznie dość. Jak na złość Polska powiedział że musi pilnie coś załatwić, no ciekawe, co może być teraz takiego pilnego!? Jak on nie wróci to zarówno ruski jak i germański wódz wydłubią sobie oczy!

Mają oboje kompletne inne metody działania, a co zaproponuje jeden, drugi od razu wyśmiewa i na odwrót. Co Polska może robić od 20 minut!? Jak wróci to może się pożegnać z moimi paprykami! Nagle Usłyszeliśmy dzwonek do drzwi.

- Otworzę!- Krzyknęła Litwa z góry. Polska kategorycznie zabronił jej mówić o porwaniu T/I. Ja rozumiem, dba o siostrę, no ale trudno nic nie usłyszeć z wrzasków Germańca i Ruska. Gdy tylko Litwa otworzyła drzwi, do domu niemal wpadła wielka żeńska armia.

- NO KURWA ZABIJE TĄ TYPIARE, NIE ODPISUJE MI NA WIADOMOŚĆI CAŁY DZIEŃ, A TERAZ SIĘ OKAZUJE ŻE JĄ PORWALI! NAJPIERW ZABIJE PORYWACZA A POTEM JĄ!- Krzyknęła z impetem pierwsza z dziewczyn. Obok niej stała Ukraina i- o mój Boże.

- Rzesza! ZSRR! Skończyłam już mangę o was!!! UwU!!! Jesteście mega KAWAII!!!!!!!
- Ty mi nie gadaj że to jest potomek Imperium Japońskiego.- zamruczał pod nosem Nazista do Komunisty.

- Odbijemy T/I! Nawet ci tato zarąbałam parę rzeczy z skarbca!- powiedziała Ukraina pokazując atomówkę trzymaną w dłoniach. Nawiasem mówiąc to dziwię się że przeniosła tą bombę dalej niż 2 metry. Ciekawe czy Komunista zrobił kiedyś bombę pełną papryk. Muszę się go o to spytać.

ZSRR od razu rzucił się w kierunku córki by jej to zabrać. Tamte zaczęły już gadać ile wlezie, więc powstał niemały harmider.

- CISZA!!! Dlaczego wy wogule wiecie że T/I porwano!?- powiedział rozwścieczony Rzesza.
- Litwa do nas zadzwoniła, więc nie będziemy bezczynnie czekać.- Powiedziała Białoruś.

☆Pierogowe Przygody☆ Countryhumans x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz