Zaloty

151 8 19
                                    

Pov. T/I

Po długiej i wyczerpującej "kulturalnej" wymianie zdań, Rzesza nie miał nic do gadania.

- Teraz to ja Ci będę robił okupację >:3.- Polska był bardzo zadowolony z tego obrotu spraw i dawał to znać wszystkim na każdym kroku.

- Rozumiem jeszcze Niemcy, NRD i
T/I, ale po co mam utrzymywać Ciebie, Węgry i Litwę!?- Powiedział zirytowany.

- A dlaczego akurat T/I?

- Bo jest niepełnoletnia, a ja jako jedyny nadaję się na opiekuna dla niej.- Odpowiedział nieco urażony.

Zaśmiałam się tylko pod nosem. Już sobie wyobrażam Rzeszę w formie odpowiedzialnego taty. I jaki musiał być Niemcy słodki gdy był bobaskiem! Popatrzyłam na chłopaka Polski i przed oczami stanęło mi pucułowate niemowlę. Już bez chamowania roześmiałam się w głos.

Czekaj- gdzie jest NRD?

- Polska, co ty zrobiłeś z NRD? - Spytałam się niepewnie chłopaka.
- Chyba siedzi u Węgra w pokoju, a raczej go okupuje. Nawet z tamtąd nie wychodzi.- Powiedział Polaczek.

- Śpię na kanapie T^T- Węgry był smutny.

- Może do niego zajrzę. W końcu i tak go widywałam tylko przelotnie, a skoro to brat Niemca i z nim mieszkam, wypadałoby go poznać. Pozatym trzeba mu powiedzieć że się przeprowadzamy. T/I, chodź ze mną.- Zaproponowała mi Litwa. Zgodziłam się i już po chwili byłyśmy przed drzwiami pokoju. Litwa głośno zapukała. Usłyszałyśmy jakiś hałas za drzwiami i po chwili otworzył je sam w swojej osobie NRD.

- Tak?- Spytał się nas. Spojrzałam na Litwę. Stała jak wryta i patrzyła się na kraj. Nagle pociągnęła mnie za rękę i zaciągnęła do łazienki. Zobaczyłam tylko jak NRD wzrusza ramionami, zanim drzwi zasłoniły mi widoczność.

- TY GO WIDZIAŁAŚ?!- Spytała się mnie Litwa.
- Noooo, tak. I co?- Powiedziałam wciąż nie rozumiejąc o co chodzi.

- Ty widziałaś jaki on jest hot!?Ja nie wierzę że on jest z germańskiej rodziny!( Dop. Au. Właśnie jestem torturowana przez pewną osobę za ten ship xd)- Litwa oparła swoją głowę o mnie, a ja zaczęłam ją głaskać.

- Hej, czemu rozpaczasz?
- Bo nie mam jak go poderwać :c.- Odpowiedziała dziewczyna.

- Nie jestem pewna czy teksty na podryw to aby najlepszy pomysł by do niego zagadać... Ale jeśli chcesz to parę znam. Tylko mu tego nie mów bo wyskoczy przez okno.- Odpowiedziałam. Litwa oderwała ode mnie głowę.

- Też znam takie klasyki, ale wątpię że na to poleci. Dawaj co masz, bo chyba tekst że jest gorący jak zjeżdżalnia w sierpniu nie zadziała.

- Kręcisz mnie jak mikrofalówka talerz.
- Meh.
- Jesteś gorący jak chodnik w Izraelu.
- Chyba lepiej nie...
- Dziwnie gorącu tu. Może przez to że jesteś taki hot.
- Błagam nie ಠ_ಠ.
- Uzupełniamy się jak płatki i mleko.
- Ty, nawet dobre, ale potrzebujemy to na kimś przetestować.- Litwa otworzyła drzwi.

Akurat obok przechodził Rzesza, więc go zaciągnęła do nas i szybko zamknęła łazienkę.

- Czuję że to jakaś nieczysta sprawa...- Powiedział widząc jak obie się do niego uśmiechamy, a on stoi przyparty do ściany.
- Ty czy ja?- Zapytałam kraj.
- Dawaj ty bo ci dobrze idzie.- Odpowiedziała Litwa.
- Dobra, a ty patrz i się ucz.- Powiedziałam i podeszłam do Nazisty. Trochę śmiesznie że na początku naszej znajomości biłam go tutaj szczotką od kibla a teraz będę podrywać.

- Jesteś jak wino, słodki i zimny~- Powiedziałam przybliżając się do niego. Stanęłam. Nie. Nie chcę ranić jego uczuć.

- Przepraszam, ja, ja tylko chciałam nauczyć Litwę jak ma podrywać a ty byłeś tu przypadkiem i- Nie wiedziałam co powiedzieć. Ten mnie tylko przygarnął do siebie I przytulił. Jest najlepszym przyjacielem jakiego mogłam sobie wymarzyć. Oddałam przytulasa natychmiastowo.

☆Pierogowe Przygody☆ Countryhumans x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz