2 | ÖLÜ BALIKLAR

386 181 30
                                    

Ben Nefes Korkmaz ,

Katil nefes ,doğarken annesini öldüren Nefes ,babasının sevmediği kız Nefes.Ben buyum işte ilk cinayetimi doğarken işlemişim ne trajik ama pehh .

Belkide beni ben yapan da buydu babamın umursamayışı ,annemin olmayışı ,para ,bakıcılar ,hizmetçiler... çok bir şey istemedim şu hayattan; mutlu bir aile, sıcak anne yemekleri....

vayy be sağ sağlim uyana bilmişim çok şükür allahım ölmemişim

ooo saat yine geç olmuş ne bu okuldan çektiğimiz ya ,öğrencinin halini ancak öğrenci anlar.

Hemen üstümü giyip mutfağa indim zeliş abla kahvaltı hazırlamıştı "ellerine sağlık zeliş ablam ,okula geç kaldım ben kaçar görüşürüz " " nereye be kızım aç aç dersi anlayamazsın gel azıcık yede git bari " pehh sanki dersi dinleyeceğim aklım allak bullak ,dün kü olanlar babam ve ölü adam ha birde yeni çocuk dur dur bilinmeyen hayranımı unutmayalım .

Babam demişken dur yeniden arayayım ." nefes hanım okula geç kalacağız buyrun arabaya " babam yokken bu durumu fırsata çevirip okula kadar yürüyeceğim " ben yürüyerek gideceğim okula " " nefes hanım babanızın kesin emri okula tek başınıza yürüyerek gidemezsiniz " " babam yoksa emirleride yoktur ,yürüyeceğm diyorsam yürürüm ,ara babamı söyle ulaşabilirsen tabii sana zahmet selam söylediğimide ilet "

aayy bıktım bu adamlardan ya küçüklüğümden beri bu evde korumalar . Babam da niye açmıyorsa şu telefonu anladık madem kaçtın beni de götürseydin yanında .Babam sağolsun tek başıma başımın çaresine bakmayı öğretti

çok yoruldum be ,kendimi yaşlanmış gibi hissettim uzun zamandır okula yürüyerek gitmiyordum .Yol bu kadar uzun muydu ya hadi az kaldı tabana kuvvet .

müzik açmak için telefonu açtığımda mesaj geldiğini gördüm genelde sessizde kullanırım bu yüzden arda çoğu zaman kızar "yuhh be arda kaç mesaj atmışsın böyle "

"nerdesin "

" nefes nerdesin "

"öldünmü lan "

" aloo sana diyorum "

" ders başladı nerdesin ya uyayımı kaldın " ders mi başladı keşke yürümeseydim ya yoruldum zaten .

" yürüyerek geliyorum ,yol uzunmuş ben masumum dd "

tam mesajlardan çıkacaktım bilinmeyen numara mesaj atmış .Umursamadan mesajlardan çıktım uğraşamam gizli hayranımla ,adımlarımı biraz daha hızlandırarak okula geldim yol sonunda bitmişti ,ve bende bitmiştim bu bana ders oldu

ilk dersi ekmiştim ,evde yemek yemediğim için acıktım bende doğru kantine yürüdüm çay ve tost aldıktan sonra boş bir masaya geçtim .Genelde bir kaç masa dolu olurdu onlarda sevgilileriyle konuşmak için derse girmezlerdi .

" vayy küçük bücür derse girmemiş "

- " şuanda yüzüne sağlam bir yumruk iyi giderdi sanki "

" ne kadar da şiddet yanlısı bir kızsın yapma uslu uslu yemeğini ye hadi sınıfta görüşürüz ."

-" girmeyeceğim lan derse falan ,hem sen neden benim sınıfımdasın "

" senin sınıfınmı , bilmediğin çok şey var küçük, kapa çeneni yemeğini ye sınıfa gel "

" alla alla gelmezsem ne olur ? üzülürmüsün yanın boş kaldı diye ya kıyamam sana " yüzü birden ciddi bir ifadeye döndü .Sinirlendi sanki yüz ifadesini tam anlayamadım .Sadece kısa bir bakış attı ve gitti .adamda iştah mı bıraktı pislik bende sınıfa doğru ilerledim , kapıyı tıklattım ve içeri girdim " hocam öz..." bi dk ne dedi hoca ,nerden biliyor benim kantinde yemek yediğimi" oo nefes hanım kahvaltı güzeldi umarım " bakışlarım direk köşedeki sırama kaydı ,allahın delisi sırıtıyordu .Sen mi yaptın bakışı attıktan sonra yerime geçtim

TATLI MAFYAM - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin