MURATIN AĞZINDAN :
her şey çok güzeldi .Nefesin güldüğünü görmek beni mutlu ediyordu .Evet az önce dayanamayıp nefesi güzel ,pürüzsüz boynundan öptüm .Kokusunu her hücremde hissetmek için derin derin kokladım .Nefes çok fazla utanmıştı bunun farkındaydım ,küçükken ona sarıldığım zaman da yanakları böyle kızarmıştı .
Mutluluğum kısa sürmüştü ,bir an yüzüm düştü .Salondan ayrılıp üst katın yolunu tuttum .nefes :
" heyy ,nereye gidiyorsun " nefese dönüp kısaca baktım " işlerim var biraz ,yorgunsan boş odalardan birinde uyu " işlerimin olduğunu söyleyerek yalan söylemiştim .Nefesin birden yüzü düştü söyleyemesede evet biliyordum gitmemi istemiyordu .Daha fazla güzel gözlerine bakıp kahrolmadan odama çıktım .
Dün benim için kurul toplanmıştı .Konuşma bugün öğlene kadar uzun sürmüştü .
İşlerin başına geçmiştim artık ,amcam da benim ortağımdı .Çok fazla para kaybettiğimiz için işleri toplamak biraz zor olacaktı .Üstesinden gelebilirdim ama başka konularda vardı .
Amcam evlenmem konusunda çok ısrar ediyordu .Kurul da haklıydı başı boş gezen bir mafya oğlundan ne geleceği bekleyebilirlerdi ki ? O kadar insanın benden umut beklemesi vicdanımı körüklüyordu . Evlenmek şuan aklımdaki en son şey di ,sebebini bilmiyorum .
Kafam sik gibiydi .Bilmiyorum ne yapacağım. 23 yaşındaki benim hiç bir geleceğim yoktu ,kendime gelecek vaat etmemiştim .Ama nefesin bir geleceği olsun istiyorum bir an önce işleri yoluna sokup ilerleyişi düzelttikten sonra nefese geçmişimiz hakkında hiç bir şey söylemeden hayatından çekip gideceğim .Bilmiyorum ,bilmiyorum bu aptal kalbimle ne yapacağımı .Söz geçiremiyorum kalbime .
nefesin güzel gözlerine hep baktığımda aklımda tekrarlanan hep şu cümleydi :GÜNAHIN ÖZÜYSE SENİ SEVMEK ,CEZAM CEHENNEM OLSUN .
Daha fazla bu konuları düşünmek istemiyordum , esrarlı sigaramdan bir dal alıp yaktım . Viskiye ihtiyacım vardı ,düşünmek istemiyordum alt kata gidip mutfaktan bir şişe viski aldım , üst katın yolunu tuttum .
koridorda küçük hıçkırık sesleri geliyordu ,nefes ağlıyordu .Dayanamadığım o güzel gözleri yakarış içindeydi .Daha fazla dayanamayıp nefesin sesinin geldiği odaya girdim .
"neden geldin " nefes de az önce benim oturduğum gibi yatağın yanına oturup camdan dışarıyı izliyordu .Cevap vermeden yanına gittim bende yere oturdum .
elimde ki viskiyi açıp kafama diktim "murat kar yağıyor görüyormusun" görüyorum nefes, biliyorum sen kar sevmezsin. Küçükken baban seni bize bıraktığında bana hep babanın sana vurmalarını anlatırdın. Acıyan yaralarını bana gösterirdin, benden o yaraları öpmemi istemiştin hatırlıyormusun?
Sana sarıldığım zaman acılarını geçtiğini söylemiştin, iki küçük çocuktuk işte. Küçük cansız kollarımla sana sarılmıştım.
"görüyorum nefes, kar yağıyor"
"nefes ağlama," hıçkırıkları daha da hızlandı " nefes ağlama dedim"Elimdeki viski şişesini alıp kafaya dikti. Gözleri kızarmıştı sessizce "murat" diye seslendi.
"efendim nefes" bana döndü ve
Hiç istemediğim soruyu sordu."sen, geçmişimde yaralarımı iyileştirmek için bana sarılan küçük çocuksun değilmi?" artık ağlamıyordu, nefeste bir şeylerin farkına varıyordu.
"bu sefer susma murat, susma" ne söyleyeceğimi bilmiyorum geçmişi anmak yapmak istediğim en son şeydi.
Nefesi ağzından :
"bana bak murat, söyle o küçük çocuk senmisin"
Her zaman ki yaptığını yapıp sustu.
"bugün susmana izin vermeyeceğim, bana bak, gözlerime bak murat" buz mavisi gözleri bana döndü. Yüzümü o kadar dikkatli incelediki en görünmez ayrıntıyı bile fark ettiğine emindim. Gözlerini yumdu ve burnundan derin bir nefes çekti. Tekrar açtığında gözleri alev alev yanıyordu.
Yüzü yüzüme yaklaşırken kalbim yerinden hopladı ve korkuyla dudaklarına baktım. Murat tekrar gözlerini kapatırken iki eli birden yüzümü tuttu. Yüzü yüzüme yaklaştı yaklaştı, yaklaştı.... Hafifçe Aralık olan dudaklarıma yaklaştığında bende gözlerimi kapattım.
Üst dudağı iki dudağımın arasına yerleşirken ürktüm ve bir an sanki muratı itecekmişim gibi ellerim kaslı göğsüne yerleşti. Düşüncelerim bir an bu anı idrak edemedi. Derinden gelen bir sesle inlerken beni yavaşça öpmeye başladı. Dudaklarını hissedebiliyordum. Nefesini hissedebiliyordum. Ellerim yüzüne, oradanda saçlarına giderken o çaresiz acıyı yine hissettim ve ona karşılık verdim.
Ne kadar deneyimsiz ve beceriksiz olsam da sadece dudaklarımı oynatmam bile muratı inletti. Ve beni yatağa itip sertçe öpmeye başladı. Özlem gideriyormuş gibi derinden öpüyordu. Başını yana yatırarak dudaklarımı sanki kendisininmiş gibi sahiplenirken deli gibi atan kalbimin ritmi, murat'ın tadı ve kokusu, ilk öpüşme ve birden üzerime yüklenen tutku yüzünden başım döndü.
Elim saçlarını kavrarken bir an dudaklarımız ayrıldı,ikimizde nefes nefese kalmıştık. Murat gözlerimin içine baktıktan sonra beni tekrar öpmeye başladı. Sanki kaybolup gidecekmişim gibi öpüşü telaşlı ve sabırsızdı. Bir an dudaklarımızı ayıran ben olmuştum. Alnını alnıma yasladı ve o duymak istediğim cümle dudaklarından döküldü " senin acılarını dindirmek isteyen, sana sarılan o küçük çocuk bendim nefes"
Şuan duygu karmaşası içindeydim.
Mutluluktan mı bilmiyorum gözyaşları gözlerimden döküldü "sana yaşattıklarım için özür dilerim nefesim" güzel sesi beni kahrederken"teşekkür ederim" cılız sesimi duyup "teşekkür etme nefes" bir anlık cesaretle murata sarıldım.
" benim acılarımı silen çocuğu kaybettiğim için özür dilerim murat"
"kaybetmedin nefes, ben hep senin yanındaydım sadece Bir adım uzağındaydım, sen göremedin beni"
"özür dilerim Lanet olsun ki özür dilerim murat" sıkı kollarıyla beni daha çok sardı.
Dakikalar geçti saatler geçti biz pencereden yağan karı izledik.
Murat göğsüme yatmış derin derin nefes alıyordu, geçmişimdeki çocuğu bulmuştum ve bu mutluluk tarif edilemezdi.. Ellerim saçlarında oynarken bir süre sonra murata yaslanarak bende gözlerimi kapattım.
Ben neler yaşıyordum emin değilim tek emin olduğum şey geçmişte beni koruyan küçük kollarıyla beni saran çocuğu asla bırakmayacaktım, her ne olursa olsun o küçük çocuğu bulmuşken bırakamazdım.
Uykuya kendimi bırakmadan önce muratın kulağına doğru " seni asla bırakmayacağım, seni bulmuşken bırakmayacağım murat" uyuyormuydu bilmiyordum ama huzurluydu, yüz ifadesinden anlayabiliyordum.
Bekle bizi hayat.....
Bölüm sonu...
Umarım beğenmişsinizdir.
Nefes ve murat aşkı hakkında ki görüşleriz nelerdir? Lütfen yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın
Oy vermeyi unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI MAFYAM - TAMAMLANDI-
Ficção AdolescenteTatlı ama bir o kadarda zorlu bir aşk okumak istiyorsan doğru yerdesin!!! Geçmiş... Gelecek.... Ve yaşadıkları kördüğüm olan bir aşk