26 | EVLİLİK

178 124 4
                                    

Hayat kısa, Zaman acımasız...

Muratın ağzından :

Kollarımda uyuya kalan küçük kızı kendime daha fazla çekerek kokladım. Her zaman ki doğal kokusu, iç açıcı..

Saatler geçti, biz aynı şekilde kaldık.
Nefesin bir süre sonra ufak nefes alış verişi duyulmaya başladı.

Daha fazla beklemeden nefesi kucağımda odasına çıkardım. Bu kız neden bu kadar hafif, hiç mi bir şey yemiyorsun nefes...

Ne zaman görsem hep aynıydı. Aynı saç, aynı renk, aynı kilo.

Rahatsız etmeden yatağa yatırıp yanına oturdum. Kısa saçları uzamıştı .Yatağa hafifçe serilen saçları ile daha çok tatlı gözüküyordu . Derin ve sakin nefes alış sesleri beni huzura erdiriyordu .

Odanın içi karanlıktı , pencereye doğru yürüyüp perdeyi açtım . Gökyüzünde parlayan dolunay nefesin yüzünü aydınlatmak ister gibi odayı aydınlatıyordu .

Yalnız... ay ışığı sadece nefesin yüzünü değil vazoya konulmuş bir demet papatyayıda aydınlatıyordu .

Bu papatyada neyin nesiydi , benim aldığıma hiç benzemiyordu . İyide kim aldı bunu nefese ..

Papatyaya daha fazla yaklaşınca üstünde duran küçük not parçasını görmemle okumam bir oldu.

Bu siktiğim notunu benden başka kim yazabilir lan .

Benim nefesime benden başka papatya alacak cesareti kim gösterebilir ..

Kim .. kim lan bu ...

Cam vazoyu elime alıp bir anlık sinir ile karşı duvara fırlattım . Sinirliyken gözlerim kimseyi görmezdi ...

Ama gördüm .. parçalanmış cam kırıklarını gördüm ....


NEFESİN AĞZINDAN :

Duyduğum sesle yatakta irkilmem bir oldu . Uykum ağırdı , ama duyduğum ses uykuma ağır basmıştı .

Yatakta doğrulup ne olduğunu anlamaya çalışırken karşımda gördüğüm bir çift buz mavisi gözler ile donup kaldım .

" kim aldı lan bunu . Kim " bir anlık uykulu halimle ne olduğunu anlayamamıştım . Taki yerde parçalanmış vazoyu görene kadar .

" murat neler oluyor " yataktan yorganı kenara itip ayağa kalktım . " sen , sen ne yaptığını zannediyorsun murat ? "

Yerde gördüğüm dağılmış papatyalar ile sinirim iyice tepeme çıktı .

" cevap ver nefes sana bunları kim aldı dedim " bir anlık bağırması ile ürktüm . Gece gece ne bu yaşadıklarımız ya

En son hatırladığım , sarılarak yağan yağmuru izliyorduk . Şimdi ne olduda ...

" sakin olurmusun murat , bağırma .., bağırma bana " Kolundan tutup bir hışımla yatağa oturttum .

" bilmiyorum kim aldı sen banyodayken bu papatyaları kapıda buldum "

Evet yalan söylemiştim . Sonunun nereye gittiğini bilmeden yalan söylemiştim .

" sana benden başka kim alabilir lan , kim bu göt " kolunu tutup

" lütfen sakin olurmusun dev adam ürkütüyorsun beni " ilk karşılaştığım korkunç buz mavileri dalgalarını dindirmişti .

" tamam , tamam sakinim nefesim . Söyle şimdi kim aldı bunları , ne demek bilmiyorum "

Yalan söyleyemiyordum , gözlerimden anlaşılıyordu . Kafamı yerdeki cam kırıklarına çevirdim .

TATLI MAFYAM - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin