Şuan ailemle oturuyordum. Ailem demişken hem normal ailemle hemde kendi yuvamla. Hamileydim. Kimsenin haberi yoktu. Evleneli iki sene olmuştu. Aklıma Nişan ve düğün günü gelmişti. Hafifçe sırıttım.
NİŞAN GÜNÜ
Eve gelen makyözlerden biri makyajımı yapıyordu. Bugün nişanım vardı. Makyajım yapılırken İkizim yine bir şeyler zırvalıyordu.
"YÜKSEK YÜKSEK TEPELERDEN EL KURMASINLAAAR" İkizimi duyunca ya sabır diyerek elimi kaldırdım. Nişanlığım annemin eski nişanlığıydı. Makyajım ve saçım bitince ayağa kalktım. O sıra merdivenden babam indi. Sadece buruk bir gülümseyip bahçeye çıktım.Biraz zaman sonra yanıma Baran abim geldi. Ne o konuştu ne ben. Sadece sarıldık.
"Kız sen ne zaman büyüdünde nişanlanıyorsun?"
"Eee barancığım genciz, güzeliz, çıtırız" dedim havalı havalı. Baran abim koluma vurdu
"Gerizekalı aglatcan beni" Karadeniz şarkısının sözlerini sakince söylemeye başladım.
"Ne oldi sana
Ne oldi böyle " dedim koluna vururken. Evden toplu kahkaha sesi gelince ikimizde eve baktık. İkimizde eve girdik. Mert annemin eski gelinliğini giymiş benim taklitimi yapıyo yanındaki ikizimde Ayazımın taklitini yapıyor. Annemde ağlıyor. Bu nasıl ortamdı.
"Yaa Ayazcıgım şarkılara Karadeniz müziği ekleyelim" Mert benim taklitimi yapmaya devam ediyordu. Karadeniz degince babam gözlerini açtı. Adam Mardininden vazgeçmiyordu. Sonerde Ayaz'ın taklitini yaptı
"Olmaz güzelim olmaz" Ayağımdaki topukluyu çıkarıp Sonere attım.
"USTUMDEKİLER OLMASA KOVALICAM DA DA İSTE. HEM BENİ Bİ DAHA BULAMAZSINIZ" bunu değince annem dizlerine vura vura ağlamaya başladı.Nedimeler etrafımdaydı. Birazdan şarkı başlayacak ve oynamaya başlıyacaktım. Müzik çaldı ve nedimeler yelpazelerini sallayarak açılamaya başladılar. Bende hafif hafif dans etmeye başladım. Nedimeler yer değiştirirken bende ortalarından çıktım. Nedimeler tekrar etrafıma dolaşınca yelpazelerini bana tuttular ve bende etrafında dönmeye başladım. Biraz daha böyle devam ettikten sonra giriş bitmişti. Herkese pasta verildikten sonra sıra oynamaya gelmişti. Müzikleri ikizim ayarlanmıştı yani bu demek bugun Kopacağız demek.
Djyin yanına ilerledim. Adamın yanında Soner vardı. Soner bana dik dik bakınca "cingeneyiz kızım nolduu ha nooldu" dedim. Oynamadan önce Ayazımla dans edecektik. Ayazımla sahnede yer almaya başlarken şarkı çalmaya başladı. Elimi Ayazın omzuna koydum. Diğer elimle elini tutuyordum. Oda hem elimi tutuyor hemde belimi tutuyordu. Biz biraz dans ettikten sonra çiftler piste geliyolardı. abilerim yengelerimle. Annemle babam. Akrabalarım herkesle beraber dans ediyorduk. Biraz sonra yanımıza annemle babam geldi. Babam konuştu
"Eşleri değişsek mi oğlum?" Ayaz bir bana bi babama baktı. Sadece gözlerimle sıkıntı yok dedim. Babam fark edince elimden tutup kenara çekti. Dans etmeye başladık.
"Kız-"
"Konuşmayalım baba. Anı bozmayalım. Küs kalmanın ecele faydası yok. Her gece gökyüzüne baktığımda aynı yerinde sabit duran bir yıldız gördüm. Uzansam, tutabilecek gibiydim. O yıldızı bir gün göremedim, iki gün göremedim. O yıldız gitmişti. Seni o yıldıza benzetirdim. Sonra senle küs kalmak saçma dedim. Çünkü herkes bir gün ölecek ve hiçbir şeyin geç olmamasını istedim. Baba lütfen beni bir daha o soğuk, siyah gecede yıldızların altında yalnız bırakma." gözlerim dolmuştu. Babam beni kendisine cekti. Sarıldık...
"Bırakmam kızım da sen evden gidiyosun hemde elin oğluna" dedi gülerek
"Ya baba o elinoğlu dediğin benim kocam olacak." Biraz sonra sıra oynamaya gelmişti.
Herkes oynuyor yerinde oturan yoktu.
Hayatımın en güzel günlerindeydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM
Humor17 yıl boyunca İstanbul'da yaşayan Beste, ansızın üvey olduğunu öğrenirse ve gerçek ailesiyle yaşamaya başlarsa. -TAMAMLANDI-