Bölüm sınırı: 105 oy ve 75 yorum
100 bini geçtik şaka mı??? Daha dün gibi ilk bölümü yazdığım zamanlar...
Hepimizin başarısı bu. İnşallah daha da büyür ve kocaman bir aile oluruz.
İyi okumalar🥳🥳🍯🍯
✨✨✨✨" Sakin ol Feride!"
Feride'yi uyarmamla beraber gergin yürüyüşüne son verip bana baktı.
" Nasıl sakin olabilirim acaba? Daha ne giyeceğim bile belli değil."
Gözlerimi devirip ayağa kalktım ve Feride'yi koltuklardan birine oturttum.
Şu an nerede miydik? Bizde. Kaan akşam bize gelecekti ve şu ciddi meseleyi konuşacaklardı. Ama Feride her zamanki gibi birazcık abartıyordu.
Pes ederek ayağa kalktım ve onu odama yönlendirdim. Feride'nin kıyafetini son dakikaya bıraktığı nerede görülmüş? Çok gergin olduğu için abartıyor sadece.
" Abartma Feride. Hadi yukarı çık ve hazırlan. Ben abinle konuşayım da anneni yolda gelirken yağlasın."
Feride bana sarılıp yukarı çıktı. Bende salona dönüp Fatihaşkım'ı aradım. Yüzümdeki sırıtmayı hayal edebiliyorsunuz değil mi? Sesini duymak bile beni mutlu ediyor o derece yani.
" Alo." Sırıtıp cevap verdim. Biraz öküz falandı ama sonuçta benim öküzümdü.
" Fatihaşkım neredesin?" Önce bir öksürük sesi sonra da Fatih'in gergin sesini duydum. Sanırım annesi yanındaydı.
" Geliyoruz Hayal. Kaan geldi mi?" Sanki görecekmiş gibi kafamı hayır anlamında salladım. Sonra cevap vermem gerektiğini fark edip konuştum.
" Yok daha gelmedi. Siz ne zaman gelirsiniz?"
" Geldik bile." Sırıtıp telefonu kapadım ve kapıya koştum. Bu adam sayesinde yanaklarım ağrıyordu sırıtmaktan. Neyse Fatih için değer...
" Hoş geldin Ceylin Teyze'm." Ceylin Teyze bana sarılıp içeri geçtiğinde Polat Amca da kadraja girdi.
" Ooo, bu ne karizmatiklik beyefendi. Gençlere taş çıkartıyorsunuz."
Polat Amca gülerek sarılıp içeri geçerken en son Fatih girmişti. Bir anda beni yanağımdan öptüğünde bütün beynim durmuş, algılarım adate kapanmıştı.
" Sanırım benim yakışıklılık konusunda babama çektiğim belli oldu."
Beni gafil avladığına hepiniz şahit oldunuz ama ben bunun altında kalır mıyım? Hayır.
Omuz silkip kapıyı kapattım. Onu baştan aşağı küçümser bir şekilde süzüp en son gözlerine baktığımda ne kadar zorlansam da konuştum.
" Ben babanın genlerini aldığından şüpheliyim."
Dediğim şeye şaşırsa da bana sarılıp konuştu.
" Annem gelirken beni sıkıştırdı. Şu Instagram postu meselesinden ben de söyledim birlikte olduğumuzu." Gözlerimi kocaman açıp Fatih'e bakıp konuştum.
" Ne tepki verdi?" Açıkçası vereceği cevaptan korkuyordum ama Fatih ne gergin ne de sinirli görünüyordu.
" Olumlu karşıladılar." Gülümsedim.
" Niye çoğul konuştun? " Sırıttı ve göz kırptı.
" Babam da kulak misafiri olmuş olabilir. Ama merak etme çok sevindi ve içten içe bizi yakıştırdığını da söyledi."
Bu sefer kalp krizi geçirebilirdim.
Müstakbel kaynanam ve kayınbabam beni onayladı.
Ama asıl sorun bizimkiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIMIN ABİSİ (Yarı texting)
Teen FictionAbim yok ama arkadaşım var. Ve tahmin edin onun da neyi var? Tabi ki de abisi. Klasik abimin arkadaşı klişelerinden sıkıldıysanınız içeri gelin.