Selamlarrr.
Ben geldimmm. Size bir öneri sunacağım.
Görüyorum ki Fatih'in ilk modeli beğenilmedi gibi Hayal'in de modeli beğenilmedi.
Dedim ki ben de bu modeli değiştireyim ve daha fazla linç yemeyeyim.
O yüzden size iki seçenek ile geldim.
Hangi modeli beğendiyseniz ona yorum yapmayı unutmayın.( İlk model?)
(İkinci model?)
Oylama başlasın
Umarım gönlünüzü hoş edebilmişimdir.
Beğenmeyebilirsiniz. Herkesin zevki farklı ama tekrar söylüyorum lütfen hakaret içerikli mesajlar göndermeyin. Günlük hayatta küfür duymaya alışkın olsam da ( Konuşurken herkes küfrediyor) bunu karakterlerime demezseniz sevinirim. Sonuçta onlar benim karakterlerim ve hoşuma gitmiyor takdir edersiniz ki.✨✨✨✨✨✨
" Ya size bir şey soracağım."
Feride'nin konuşmasıyla hepimiz ona döndük. Şimdi nerede miydik? Bir kafede. Buraya geleli 4 gün olmuştu ve biz bu dört günde Samsun'u fethetmiştik. Şimdi de bir kafeye oturmuş kahvelerimizi beklerken Feride'yi dinliyorduk.
" Sor Papatyam." Kaan'ın bu cevabıyla Fatih göz devirse de Feride gülümseyerek anlatmaya koyuldu. Kıskanç abi işte ne yaparsın?
" Açacağım online alışveriş sitesi ile ilgili birkaç şüphelerim var."
" Nasıl şüpheler bunlar?"
Fatih'in konuşmasıyla Feride dudak büzüp konuşmaya başladı." Yani abi şimdi şöyle ki. İlk önce bize biraz reklam gerek. Ayrıca fiyat konusunu da hiç düşünmedim. Ayrıca ya satılmazsa. Elime yüzüme bulaştırırsam?"
Fatih kafasını sallayıp düşünmeye başladığında ben Feride'nin elini tutup ona destek olmak için sıktım.
" Ne gerekiyorsa yaparız Feride. Ayrıca niye satılmasın? Senin resminin güzel olduğunu herkes bilir. Hem ayrıca gerekirse hepsini ben satın alırım. Ayrıca bu işte batarsak da çıkarsak da beraberiz."
Feride gülümseyerek baktı ve adeta gözleriyle teşekkür etti bana. İşte bu binlerce güzel sözden daha iyiydi. Böyle bir dostunuz varsa siz gerçekten çok şanslısınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIMIN ABİSİ (Yarı texting)
Ficção AdolescenteAbim yok ama arkadaşım var. Ve tahmin edin onun da neyi var? Tabi ki de abisi. Klasik abimin arkadaşı klişelerinden sıkıldıysanınız içeri gelin.