Keyifli Okumalar...♥️
Ahu'dan
Hayat ya bu; sen neyi istemiyorum dersen hep o seni çeker .
Neyden kaçarsan seni tamda o kaçtığın şey bulur.
Neyden korkarsan onunla yüzleşmek zorunda kalırsın.
Hayat ya bu; amacı hani seni sınamak , gene o anlardan birindeydim.
Ondan kaçmaya çalıştıkça o hep bir yerden çıkıyor.
Ben bağlanmaktan ve sevmekten korktukça o benim hep dikkatimi çekiyor.
Yanlışlıkla yanmasına sebep oldum sonra eğlenelim derken her şey elime yüzüme bulaşmış gibi hissediyorum
Nerede miyim?
Nasıl ikna etti bilmiyorum çünkü bir yerden sonra sürükledi ve ben bu sürüklenmeye karşı çıkmadım.
Evinde onun bana bol gelen kıyafetleri ile battaniyeye sarılmış bir adet ben ve nerede olduğunu bilmediğim bir adet Miraç ...
Diken üstünde oturuyormuş gibi hissediyordum.
Sanki bir yerlerden şeytani bir gülüş ile çıkıp üzerime saldıracakmış gibi!
Veee benim bıçağım şuan yok sanırım denizde düştü.
"Evet, daha iyi misin?"
Önüme de bir bardak bıraktı. Gözlerim bardak ve Miraç arasında geldi gitti. Kafamı salladım.
"Bu nedir?"
"Bitki çayı malum sayende bir güzel donduk."
Rahatlamalıydım değil mi?
Hala aynı karakteriyle devam ediyor.
Ya bunun içinde bir şey varsa hala seni kandırmak için hali hazırda bekliyorsa?
"Bıraksaydım da yansa mıydın?"
Kahkahayı aratmayan bir sesle güldü. O gülünce ben de tebessüm etmiştim.
Peki neden ? Ben de bilmiyorum ama içimi ısıtıyor gibi.
Kendine gel Ahu!
"Çok sağol ya yanan yere müdahale etmek varken kökten çözüm."
Bu sefer ben kıkırdadım gayet hızlı ve pratik bir çözümdü...
"Beklemeden daha fazla yanmadan hızlı bir çözüm işte. Hem sen ne birden geliyorsun?"
Gözleri kocaman açıldı. Kahverengi sandığım gözleri elaydı. Kahverenginin elası ... Gözlerinde ki geçişlerin tonları çok bakılasıydı.
"Birden mi? Efendi efendi geldim oturdum. Sonra elinin ağırlığı ,kafanın güzelliği ile tanıştım."
İstemsiz kıkırdadım . Yapmamalıydım ama önüne geçemiyordum.
"Bir de gülüyor ya ... Çayını iç için ısınsın"
"Yok saol hem yarım saat de oldu kıyafetlerim kurumuştur ben gideyim."
" Ya dur işte biraz daha lütfen çayını iç hem sana şu adamlar hakkında sormam gerekenler var."
Doğrulduğum koltukta geri oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göz Yaşım +18
Teen Fiction~Kitapta savunulmamakla birlikte şiddet ve tecavüz sahneleri olacaktır. Rahatsız olanların okumaması rica olunur... Sürekli normal ses tonu ile "Sen benim babam olamazsın! Sen benim babam olamazsın! Sen benim babam olamazsın!" diyordu bunu anlamak i...