Keyifli Okumalar...♥️
~2 gün sonra
Ahu'dan
Fakültede boş ders arasındaydım. Kahvemi alıp kütüphaneye gittim. Ders çalışmam gereken konular vardı.
Vakit bulmak çok zor olsa da
Bir yarım saat geçmişti. Bana sorarsanız günlerde olabilirdi.
Yapacak bir şey yok Ahu!
Kalmadan bitir ve artık yaşa
Geçmiş , şuan ve gelecekte ki isteklerim gözümün önünden geçince tekrardan hırsla çalışmaya başladım.
Karşımda ki sandalye çekilince kafamı kaldırdım.
" Allah'tan bu sefer kahve almışsın böyle olunca birlikte içebiliriz sanırım. "
Elinde kahve bardağı ukalaca bakan adama baktım.
Şaka olmalı artık şaka olmalı.
Biri benim tahammül seviyemin olmadığını ukalaca oturan adama anlatmalıydı.
" Başıma bela olmaya niyetlisin?"
" Bela demeyelim ama yanında olmaya niyetliyim."
Yanımda mı?
Benim yanımda kimse durmaz!
Benim dertlerimle kimse dertlenemez.
Tamam Ahu. Şimdi o yokmuş gibi ders çalışmaya devam et!
Sen ilgilenmezsen gider.
Yüksek ihtimalle gururuna yediremedi. Ondan bura da...
Ama gidecek....
Nefes al...
Kalemimi geri elime aldım. Dikkatimi toplamam çok zor olsa da çalışmaya devam ettim.
Ya da çalışmaya çalıştım da diyebiliriz...
Beni inceliyordu ,gözlerini hissediyordum bu beni geriyordu. Ama yok olacak önemsememeye devam
Bir müddet sonra fısıldayarak konuşmaya başladı...
" Kızmanı istemem ama ben seni bir hafta kadar önce gördüm. Bir bankta ağlıyordun. Böyle bağırmak istiyor ama bağıramıyor gibiydin . Göz yaşların şiddetliydi ama sesin çıkmıyordu. İçinde ki kopan fırtınayı iliklerime kadar hissettim. Gelmek istedim ama cesaret edemedim. Ben de banktaydım seni rahatsız etmemek adına dik dik bakamadım . Cesaretimi toplasam gelecektim ama ben daha toparlıyamadan sen oturduğun yerde dikleştin yaşlarını sildin içine öyle bir nefes çektin ki o zaman nefesimi tuttuğumu farkettim. Ben de aldım baya nefessiz kalmışım."
Kitaba bakıyordum ama ne gördüğüme dair hiç bir fikrim yoktu.
Evet gene bir kaç adamlarla uğraşmıştım.
Ya da onlar benle ...
Dediği hadiseyi hatırlamam gözlerimi doldursa da şimdi olmazdı geri ittim yaşları...
O kendince biraz güldükten sonra devam etti .
" Neyse işte ben daha o şoku atlatamadan sen dolmuşa binip gittin . Seni bir daha göremicem sanmıştım ta ki kafede görene kadar. Ora da da seni izledim seninle konuşmak istedim . Ama çok ciddi ve umursamaz bir tavır karşıladı beni iki muhabbet bile edemedim. Senin çıkacağını anlayınca bu son şansım diye uçmak istedim ama sizinkiler bana hesabı getirene kadar sen gene gözler önünden kayboldun. Dedim nasip değil heralde ... Dertli dertli kahve içiyordum balkonda gene seni gördüm. Dünyalar benim oldu... Hemen yanına geldim tabi sen gene tersledin. Basıp gittin peşimden gelsem dedim zaten gene ağlamışsın canını sıkmak istemedim. Kafeye tekrar gittim , garsonlarla muhabbet ettim. Ne okuyorsunuz? Nasıl ikisi birden gidiyor ? Hangi bölüm ben de çalışayım derken sohbet koyulaştı. Başka kimler ne okuyor derken seninkini de öğrendim . Onlara kızma inan herkesinkini sordum sana haber vermesinler diye . Bugün zoraki cesaretimi topladım ve gene geldim. Beni tanımıyorsun , ben de seni tanımıyorum. İnan bana tanımak çok istiyorum. İzin verirsen biraz konuşalım bana bir şans ver olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göz Yaşım +18
Teen Fiction~Kitapta savunulmamakla birlikte şiddet ve tecavüz sahneleri olacaktır. Rahatsız olanların okumaması rica olunur... Sürekli normal ses tonu ile "Sen benim babam olamazsın! Sen benim babam olamazsın! Sen benim babam olamazsın!" diyordu bunu anlamak i...