Keyifli Okumalar...♥️
Ahu'dan
Miraç'ın evine geldik. Hızla içeriye geçerken adını bilmediğim ciddi ve sert duran çocuk mırıldandı.
"Hay Sikim vakit kaybediyoruz."
Haklıydı ama neye vakit kaybediyorduk. Engin'e ne oldu?
Salona geçtik. Miraç ışıkları açtı.
"Şimdi gençler sakince ve tane tane sadece biriniz durumu açıklayın."
İçeri geçerken ki söylenen hafif kıvırcık saçlı çocuk
"Abi ve Abla ben öncelikle Tamer. Uzatmadan mevzuya girelim çünkü birazdan büyük ihtimalle sana ulaşacaklardır abla."
Allah aşkına şimdi kalp krizi geçireceğim. Kim bana ulaşacak?
İçlerinden biri enseye indirdi.
"Lan oğlum uzatma diyorsun uzatıyorsun."
"Oğlum tane tane anlatmaya çalışıyorum. Bayılır filan uğraşamayız vakit yok!"
Bu denyolar benden mi bahsediyordu.
Miraç " Oğlum biz buradayız anlatın artık"
Ensesine vuran çocuk.
" Bak abla Engin az buçuk yaptıklarından bahsetmişti .Şimdi gene aynı öyle soğuk kanlı olmalısın. Biz bir çözüm yolu bulmaya çalışıyorduk onlar bizden hızlı çıktı. Engin'i geçen dövenler şimdi kaçırdı. Biz tam arabaya bindirilirken farkettik engel olamadık . İlk aklımıza sen geldin ve geldik."
Miraç " Polis gelmedi yani."
"Ne polisi abi . Polis bulana kardeşimiz ölür. Bu adamları iyi tanıyoruz. Şuan bizim burada olduğumuzu biliyorlardır mesela onun yerine karakola gitsek Engin ölür onlar sırra kadem basar."
Miraç'a baktım. Donuk bir ifade ile bakıyordu.
Ahu şimdi kendine gel , hareket zamanı çalıştır saksıyı.
Konuşana döndüm. "Haklısın, nereden bildiğin konusunu şimdilik geçiyorum. Senin adın neydi?"
"Arda"
İlk konuşan çocuğu işaret ettim. "Sen de Tamer "
Kafa salladı.
İleride önünde bilgisiyarla uğraşan çocuğa baktım. Ne ara açmıştı?
"Ben de Mert abla. Engin'in telefonunu buldum. Lakin yolda atmış olmalılar sabit bir konumda şuan ve arazi yol."
"Hangi yol ? İstanbul dışına çıktılar mı?"
"Hayır çıkmadılar. Yani heralde çünkü telefon semt dışında bile değil ."
Kafamı salladım. "Erken de farketmiş olabilirler."
Miraç " Sen bu kadar iyi misin bu işte?"
Kendinden emin sırıttı. "Öğrendik abi"
"Şimdi konumuza odaklanalım. Böyle bir durumda beni direkt aramalıydılar. Hala arayan yok"
Tamer "Abla bunlar sana nasıl ulaştılar yani ııı"
Konuşmadı, anladım gevelemesin diye atladım.
"Karşıma direkt çıktılar. Engin'le işte o hadise de haber gönderdiler. Bir de ıı"
Beynime düşen jetonla pörtlek gözlerle Miraç'a döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göz Yaşım +18
Teen Fiction~Kitapta savunulmamakla birlikte şiddet ve tecavüz sahneleri olacaktır. Rahatsız olanların okumaması rica olunur... Sürekli normal ses tonu ile "Sen benim babam olamazsın! Sen benim babam olamazsın! Sen benim babam olamazsın!" diyordu bunu anlamak i...