-2-

781 23 24
                                    

~Keyifli Okumalar...♥️

Ahu'dan

Son dersim bitmişti. Yorgunlukla gözlerimi kapattım...

Evet bir maraton bitti kalan maratona gelelim...

Fakülteden çıkıp hızla bir dolmuşa bindim. Tabi ki ayaktayım. Paramı ödeyip kulaklığı taktım.

Aklımı geçmişe yormadan hayal kurmaya çalıştım. Yeterince dolu günlerimde bana az düşen vakti kurtarma çabalarım.

Kafeye vardığımda patronuma selam verip hemen önlüğümü taktım. Saolsun o kadar iftira , gerek babamın borçluları yüzünden kafeye baskınlar olsa da beni kovmamıştı.

Kirli olan birkaç masayı sildikten sonra bana bakıp el kaldıran birini gördüm.

"Buyrun"

İtici de denmicek bir şekilde beni süzdü.

" Sen bizim fakültedeydin dimi?"

Dünyada bir tek vardı da ...

"Siz hangi fakültedeydiniz acaba?"

"Hukuk"

Başımı salladım. Gözlerime hakim olma çabaları da bunun yanındaydı.
Hayatımı az buçuk duyanların alay ya da merak konusu olduğum için alışmıştım. Kafe de sorun çıksın istemiyordum sadece

" Hayır , ben hukuk okumuyorum. Siparişinizi alabilir miyim?"

Başını salladı , tekrar menüye dönüp istediklerini söyleyince rahatlamıştım .

Bunu şimdi rahat duran boynumdan hissediyordum. Ben de bu artık alışkanlık yapmıştı. En ufak bir şeyde kaslarımı geriyordum en çokta boyun kısmını.

Bu hemen aşmam gerekenlerin arasındaydı.

3-4 saat aynı vaziyette bitmişti. Saate baktığım da 7:30' a doğru geliyordu. Çıkmama az kalmıştı.

Çıkmaya hazırlanırken ilk konuştuğum çocuk hala oturuyordu. Ara ara gözlerimiz de kesişiyordu. Bakınca hemen çekiyordu.

Aklımda ki tek soru
'Bu da babamı arayanlardan biri mi?'

Çantamı alıp patronuma, Berhan Beye haber verip çıktım.

Ben çıkarken onunda hesabı istediğini duydum. Adımlarımı hızlandırdım. Belki tesadüftü ama korkmama engel olmuyordu .

Durağın orada beklerken sürekli sağıma soluma bakınıp durdum.

Gözükürde dolmuş yoktu. Kafedeki çocuk olmasa da karşıda orta yaşlarda ki adamın bana bakarak telefonla konuştuğunu gördüm.

Tam arkamı dönüp oradan uzaklaşıcaktım ki kafamı iri yarı sigara ve pis bir kokuya çarptım.

Çığlığı basıcaktım ki elini ağzıma kapattı.

"Gel kızım sana bir şey dicem"

Etrafa bakmaya çalıştım. Gören yok muydu?

Hızla kolumdan çektiği gibi beni bir apartmanın merdivenine soktu.

Göz Yaşım +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin