-3-

662 21 21
                                    

~Keyifli Okumalar...♥️

Ahu'dan

Kaç saat olduğuna dair hiçbir fikrim yoktu. Gözyaşlarımı sildim , saçlarımı geriye iterek başım ovuyordum. Çok ağrıyordu ,hem de çok ...

Hıçkıra hıçkıra, bağıra bağıra ağlamak istiyordum . Dünyaya haykırmak istiyorum . Neden ? Neden gittin baba? Neden bize bunu yaptın? Neden benim ilk aşkım sen değilsin ?

Öyle deyince de bir komik oldu değil mi?

Çünkü ben kimseye aşık değilim! Bu pek de mümkün gözükmüyor .

Titreyen bacaklarıma inat duvardan elimle destek alarak doğruldum . Zorla ayağa kalkabilmiştim.

Binadan çıktım sağıma soluma baktım. Biliyordum gelmeyecekler . Bir hafta korkmamı isteyecekler ama o gün gelene kadar çıkmayacaklar. O gün İşte bir hafta doğduğu gün birden fazla adamla gelecekler...

Nereden mi biliyorum .2 senedir Bilmem kaçıncı çünkü bunlar ...

Ben mi Ne yapıyorum ? Onu ben de bilmiyorum tamamen ...

Durağa doğru yürüdüm durağa oturacaktım Ama bu halimin annemin görmesini istemediğim için az daha ilerisinde bir park vardı .

Biraz uzaktı ama İhtiyacım olan oturmaktı . Oraya doğru gittim bir ağacın altına çöktüm . Gökyüzüne baktım çoktan hava kararmıştı bile sanırım Bayağıdır oradaydım ...

Yıldızlar ne kadar güzel gözüküyor değil mi ? Parlak canlı ve özgür benim hiçbir zaman olamayacağım gibi ...

-Hayır Ahu olacaksın!

- Kendine gel ! Kendini bu şekilde salamazsın!

- İlk defa yaşamıyorsun ! İlk değil biliyorsun atlatacaksın !

-Hep yaptın gene yapacaksın !

-Artık O adamların kitabını yazacak hale geldin...

Derince bir nefes çektim . Evet olumsuzluk yok! Birden fazla kez atlattım ve gene atlatacağım, yapacağım .

Biraz daha rahatladığımı hissedince ayağa kalkacaktım ki karşıdan bana gelen adamı gördüm.

Kafedekiydi...

" Müsaade varsa oturabilir miyim?"

" Ben kalkacaktım "

Bu beni neden takip ediyordu .

"O zaman ben de sana eşlik edeyim."

" Eşlik etmeni istemiyorum .Beni neden takip ediyorsun ? "

Hoş takip etse adamları gördüğünde yanıma gelmez miydi?

Unuttum bu dünyada gelinmiyordu.

Değil mi?

Yani hala takip etmiş olabilir?

Görmüş olabilir ?

Yardım etmemesi çok doğal .

"Seni takip etmiyorum. Buralardaydım , tekrardan seni gördüm. Sanırım ağlamışsın merak edip geldim ."

Göz Yaşım +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin