Bu bölüm biraz parçalardan oluşan seri bir bölüm.
Tayfa ile iş yapmadan bir tanımalıyız dimi?
Geçen bölüm Tamer' i tanıdık.
Engin' i zaten tanıyoruz.
Geride kaldı Arda ve Mert ....
Keyifli Okumalar...♥️
Yazar'dan
Hilmi'nin adamının haber vermesi ile Hilmi çoktan burnundan solumaya başlamıştı. Onları uyarmıştı böyle yapmamaları gerekirdi.
Onu araştıran Ankara'da ünlü bir savcının Avukat olma yolunda ki oğluydu.
Deşerse yaptığı pislikleri bulma ihtimali vardı bu olamazdı , olmamalıydı.
Bunca senedir emek verip büyütmüştü işlerini bir kaç çocuk bozuntusu yüzünden dağıtamazdı.
"Anlaşıldı Selim yapacak bir şey yok. Bu çocuğun zaafı Ahu ise Ahu'nun da zaafı kardeşi Ahu'ya bir şey yapamayız. O gün ki dediği doğru çıkar ve ondan haber alınamadığı an video yayınlanırsa hükmümüz biter amaaa Engin'i alır ve yayınlarsa ölecek diye tehdit edersek ne olur?"
"Ne olur abi?"
"Ne olacak salak bizim elimize düşerler . Ciddi bir darp eder Engin'i atarız . Ahu Miraç'ı susturur. Duymadın mı Ahu araştırma demiş sonra onlar yoluna biz yolumuza devam ederiz. Bir daha da böyle sikik bir yolda kurban olmamaya dikkat etmeliyiz."
Hilmi'nin kafasında ki plan basit ve herkeste işleyen türdendi.
Korkutup, atacaktı...
Yok diyip zorlarlarsa çocuğu öldürür yayılan dedikodu da anca namını yüceltirdi. Bu da işine gelirdi hiç fark etmezdi.
~~~~~
Arda'nın anne ve babası doktordular. İşlerine düşkün eve ve çocuklarına hiç vakit ayırmayanlardandılar.
Arda'nın bir de abisi vardı . O da aynı anne ve babası gibiydi. Kendi işleri ile meşgul ve çok yoğun.
Onların evleri bir otel gibiydi. Herkes gece geç saatlere kadar çalışır yatmaya gelir ve giderdi. Evlerine adam akıllı erzak bile almazdılar .Mutfakta yıllardır yemek pişmemişti. İzin günleri bile olsa dışarıda yer gezer ve takılırlardı. Anne babaları ayrı, abisi ayrı, Arda ayrı...
Arda evine gelmişti . Tamer'lerden dağılmışlardı. Sabaha az vakit kalmıştı. Okul gibi bir melet vardı hazırlanmalı ve gitmeliydi.
Annesi odasının kapısını açtı ve çıktı.
"Günaydın oğlum bugün erkencisin"
Erkenci Arda içinden geçirdi evet erkenci idi o hiç uyumamıştı ki ... Tabi annesi gene fark etmemişti.
Sessiz bir kabullenişle başını salladı Arda .
"Anne bir şey sormak istiyorum."
"Sor tabi"
"Bir arkadaşımın annesi aldığı bir darp sonucu felç kalmış . Belinden aşağısı tutmuyor. Onu ameliyat falan kurtarır mı?"
Bir yandan hareket halinde hazırlanırken konuştu annesi " Ameliyat olabilir tabi ama durumuna bakmalıyız herkes olamaz ya da herkeste sonuç vermez bu değişir bir hastaneye gidip bunun için başvurmalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göz Yaşım +18
Fiksi Remaja~Kitapta savunulmamakla birlikte şiddet ve tecavüz sahneleri olacaktır. Rahatsız olanların okumaması rica olunur... Sürekli normal ses tonu ile "Sen benim babam olamazsın! Sen benim babam olamazsın! Sen benim babam olamazsın!" diyordu bunu anlamak i...