-5-

488 16 12
                                    

Gece 3 ve bennnn...

Neyse öncelikle bir hatırlatma yapmak istiyorum. Bölümü okuyunca da daha iyi anlarsınız zaten.

Bölümde geçen yeri gerçek hayatla fazla birleştirmeyelim lütfen. Bu bir kitap, kurgu, benim hayal gücüm

Bir noktası zor ama imkansız değil artık geniş çaplı ilgilendiren kısma bakınca zorlayıcı ama bu kurguyu böyle kabullenelim lütfen

Daha da uzatmadan ve konuşmadan...

~Keyifli Okumalar...♥️

Ahu'dan

Dar çıkmaz bir sokakta bekliyordum. Biliyorum birazdan gelecekler.

Onların beni çekip almalarındansa burada hazır bir şekilde beklemek daha mantıklı geliyordu.

Benim için saniyelerin geçmediği vakitten dolayı ne kadar oldu bilmiyorum ama iki adam sesi duyulmaya başladı.

Sertçe yutkundum Rabbim yardım et...!

" Akıllı kız çıktın Ahu. Kendi ayağınla geldin"

Ellerini sert sert birbirine vurarak çırptı.

"Bulabildin mi parayı?"

Kafamı hayır anlamında salladım. Ağzımı açıp da cevap verecek kudreti kendimde bulamıyordum.

" Tahmin etmiştim. Herkesten gizli yerlere de geldiğine göre hemen olup bitsin istiyorsun , haklısın bence de"

Çirkin gözleri ile beni süzüp alt dudağını ısırdı.

" Tabi bu üzerinde ki çuval şeyler pek olmamış ama nasıl olsa ben çıkarıcam."

Ahu sabret birazdan bitecek!

Ağzıma gelen safrayı geri gönderdim.

Şimdi kendimi bırakamazdım, eğer bırakırsam bir daha kendime gelemezdim.

"Selim git şu arada nöbet tut kimsenin girmesine izin verme "

"Abi sonra yer değişeceğiz değil mi?"

Gözlerimi yumdum. Sindiremiyordum ama şimdi deliremezdim.

"Lan , daha burda mısın?"

Tekrar beni süzdü.

" Ben bir sıramı savayım da sonra bakarız."

Adam memnunsuzca bakıp gitti .

Bana yaklaştı. Olduğum konumda sırtım duvara deyene kadar üstüme çullandı.

İşaret parmağını alnımdan çenemin altına kadar tırnağı ile çizerek indi.

"Evet, Ahu. Ben sert adamım senin de daha önce bu şekilde borç ödediğinden alışkın olduğunu düşünüyorum. Gene de sesini muhafaza et!"

Başını kulağıma doğru eğdi.

Fısıldayarak...

" Çok ağır gelirse 'dur ' de dururum demek isterdim."

Kendince hırıltılı sesler çıkararak güldü.

Elini saçıma attığı gibi sertçe aşağı doğru çekti.

Göz Yaşım +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin