Bir Yıl Sonra...🌟

77 8 0
                                    

"Hançer gibi keskin ve çiçekler gibi ince"
...Hüseyin Nihal ATSIZ ...

Bugün cumartesi,Metehan yine tayin isteyeceği yerleri geziyor ben ve Aylin kıçımızı yaymış oturuyoruz.Tabiki aklımda tek kişi var "Gökmen kara kaşlı,kara gözlü yakında benim olucak beyefendi". Ben düşüncelere dalmış giderken Aylin suratıma yastığı yapıştırmasıyla irkildim ve daldığım bembeyaz duvardan Aylin' e baktım "üff çıldırıcam bir tane bal gözlü,kumral saçlı bir erkek bulamaz mıyım yaa" diyor ve klasik söylenmesine devam ediyordu hafifçe güldüm ve aklıma tekrardan Metehan' nın Gökmen hakkında anlatıkları geldi.

Flashback aşkooo:
" Tam bir vatan aşığı gözü hiç bir şeyi görmez."kendimi hafifçe salladım ve Ayline baktım Aylin çoktan mutfağa girmiş şafak zamanından kalan çayı içiyordu sandalye çektim ve Aylin'in yanına yerleştim uzaklara dalmış bakıyodu can yoldaşım benimmm.
Hemen klasik konuyu açtım" Aylin biliyorsun tıp fakültesinden mezun oldum babam hep söylerdi bana büyüyünce doktor ol diye.

Biliyorsun babamın yeri bende ayrıdır,biliyorum sende karşısın ama ben babamın şehit düştüğü yere Şırnağ'a" der demez ağzıma şaplağı yapıştırdı "lütfen" dedim sadece o da hafifçe bana baktı ve gözümün dolduğunu fark etmiş olucak ki pişman bir şekilde " biliyorum kuzum ama Aysel teyze bile izin vermiyor ben ne yapabilirim ki " dedi sadece çaresizce " konuş seni biliyor sen söylersen düşünür lütfenn" dedim. O ise bana baktı ve tamam demekle yetindi...

Kayıp KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin