Senin ne zaman geleceğin belli olmazsa,kalbimi sana kaçta hazırlayacağımı bilemem.
~Küçük Prens~Asena'dan devam:
İçimdeki bu korkunun sebebi neydi?Neden şehit olmasından bu kadar korkuyordum?
Belki babam,belki kahrından ölen annem.Peki ya seviyor muydum onu?
Bu düşüncelerden kapının çalması ile çıktım.Kapının deliğine baktım.Aylindi.Kapıyı açtım.
"Hoşgeldin."diyip geri koltuğa oturdum.
"Asena ama böyle yapma.Kendini üzmene değmeyecek adamlar için ağlama.Yapma bunu kendine.Çektirme bu eziyeti.Hem bir ay bulaşıklar bende."
"Tamam.İnternetten bir şeyler sipariş edeceğim.Bir şey istiyor musun?"
"Milföy hamuru,nutella,un.yumurta bir de su getirttirirsen hiç fena olmaz bence."
"Tamam Aylinim."Aylin bana öpücük gönderip mutfağa gitti.Telefonu açtım.Bir bildirim geldi.
Gökmen:Nasılsın miniğim?
Asena:İyiyim sen nasılsın?Nasıl gidiyor?
Gökmen:Ben de iyiyim.Allah'a şükür iyi gidiyor.Ne yaptın ne ettin?
Asena:Hiç az önce Aylin geldi.Sipariş verecektim.
Gökmen:Hmm.Kapıya bakar mısın?
Asena:Tamam.
Kapıyı açtığımda iki tane kutu vardı.Birisi sadece kırmızı;diğeri ise pembe ve beyaz renklerden oluşuyordu.İkisini de aldım.Salona geldim ve pembeli beyazlıyı açtım.İçinde bir sürü çikolata vardı.İster istemez gülümsedim.İçinde bir not vardı.
Mutlu oluşunu izlemek isterdim fakat şartlar el vermiyor güzelim.
~Gökmen ERTÜRK
(Temsili)
Diğer kutuyu da açtığımda içinden iç çamaşırı çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Kız
RandomBabasını ve annesini kaybettiğinde bulduğu aşkta daha çok kaybolan kızın hikayesi. Küfür bulunur.Kitabın ismi şahsımızadır. Kitabı üç arkadaş yazıyoruz. Hepimizin fikirleri farklıdır saygı duyunuz....😀