Mutlaka seveceksin beni bundan kaçamazsın...
Nihal ATSIZÖylece bakakaldım hiç birşey diyemedim kafam evet kalbim hayırdı ama zeki kadınlar kalbini değil aklını kullanırdı.
Asena:Hmm evet gökmen seninle sadece bu sene değil her sene yüzyıllarca beraber olabilirim.
Gökmen:O zaman seni daha yakından tanıyabilir miyim güzel hanımefendi?(Siz anladınızz😉)
Demesiyle televizyondaki kadın on saniyeyi bitirmiş alkışlar kopmuştu sanki yeni yıla girişimiz değil de Gökmen ve benim ilişkimiz için alkışlanıyordu hemen dikkatimi Gökmen'e verdim.
Asena:Nasıl olacakmış o Gökmen beycim mi diyeyim yoksa biricik sevgilim mi?
Gökmen:Sen bana biricik sevgilim de altımda inlerken Aşkım dersinn.
Asena:Neden olmasın be kara gözlüm.Dememle belimden çekip dudaklarını dudaklarıma kavuşturdu o sıcak dudakları içimdeki yüzyıllık uykuya dalmış olan kelebekleri uyandırdı...
Sandalyesini yavaşca geri çekip
Beni kucağına aldı bu durumdan rahatsızlık duymadım çünkü hep bunu bekliyordum.
eşorfmanın altındaki erkekliği kendini çok belli ediyordu.Tek hamleyle beni kucağına alıp odama rotasını çevirdi.
Yolda yüzünü sürekli boynuma gömüyordu ve kokumu içine çekiyo ve mayhoş bir gülümseme sunuyodu.
Odamın kapısını açıp beni yatağa bıraktı kapıyı hızlıca kapatıp yanıma geldi.üstümdeki beyaz tişörtü çıkartıp bir kenara fırlattı eşorfmanımı çıkartıp tek hamleyle südyenimin kolpaçalarını çıkardı.
Ayaklanıp onu zevkle soymaya başladım soyarken gözlerim göğsündeki derin bıcak izine takıldı duraksadım.
Asena:Biricik sevgilim bu izlerde ne?
Gökmen:Baya meraklısın sen haa sus şimdi meleğim kendini bana bırak ve biricik sevgilinin marifetlerini gör.Hiç bir şey demedim onu soymaya devam ettim bir sürü yeni yarık ve iz bulsam da sustum çünkü kendimi zevkin kollarına bırakmıştım...
Gökmen kendini soymamla boynuma eğilmesi bu oldu sehvetli ısırıklar bıraktı emmeye başlayınca hafif hafif inlemler bırakmaya başladım.
Yüzündeki gülümseme beni delirtiyo ve daha çok istemem neden oluyordu.Bedenime girecek her bir sperm damlası onun olacağı için gayet memnunum
Asena: Hepsi içimde olsun hepsini içimde istiyorum
Gökmen: Emin misin küçüğüm
Asena:Sana susamaktan bıktım artık doyur beni aşkım
İçimdeki sertlikle irkilmiştim ama çok hoştu gözlerimi kaydırıyordu.Gökmen belirli bir ritime gecmişti ama o ritimde Gökmen kendinden geçiyor ben ise Biraz acı, şehvet,tutku hepsi bir aradaydı.
Asena:Çok güzel barut kokuyosun.(Yarım bir nefesle)
Gökmen:Teşekkürler vanilya kokulum.
İnlemelerimiz artık odayı dolduruyordu ritim hızlandı girişi ve çıkışı belli olmuyordu
Yavaşladı yavaşladı.göbeğime sevgi öpücükleri kondurdu dudağıma küçük bir buse tek sorun hala içimde olmasıydı.Tekrar hızlandı ve içimdeki sertlikten ılıklık yükseldi ...
Gökmen yanıma bitik bir halde düşmüştü gülüyordu beni kendine çekti ve kullağıma fıstıltıyla
Gökmen:Sen benim küçüğüm,biricik sevgilim,aşkım ve ötükenimsin...
Hafifçe güldüm ve kendimi koynuna soktum dahada mayıştım dahada...Sabah: Gökmen' den
Gece asena ile muhteşem bir yılbaşı gecesi geçirmiştim mutluyum hemde çok küçüğümün kollarımda olması onu biraz izlememe neden olmuştu dalıp gitmekte halkıydım bu güzellik halisti nerdeyse göz kapağına kadar gelen kirpikleri kumral altın sarısı saçları ve adeta bi yay gibi olan kaşları benim ömrümü yerdi.Gözlerini açsada o güzel gözlerine dalıp gitsem o ipek saçlarını okşasam ve kokusunu doya doya içime çeksem "senin gözlerin bana bir ceylanın gözlerinden farksız ötükenim " desem sana uyan benim güzelim özledim seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Kız
RandomBabasını ve annesini kaybettiğinde bulduğu aşkta daha çok kaybolan kızın hikayesi. Küfür bulunur.Kitabın ismi şahsımızadır. Kitabı üç arkadaş yazıyoruz. Hepimizin fikirleri farklıdır saygı duyunuz....😀